هزینه عمل لابیاپلاستی در شیراز

هزینه عمل لابیاپلاستی در شیراز ،  چقدر است؟

هزینه لابیاپلاستی در شهر شیراز در سال 2022 از 1000 تومان شروع می شود. اما اگر قیمت ارزان‌تری با همین کیفیت می‌خواهید می‌توانید شهر شیراز را انتخاب کنید که هزینه لابیاپلاستی از 700 تومان شروع می‌شود.

لابیاپلاستی یک روش جراحی است که می‌تواند نگرانی‌های زیبایی و سلامتی در ناحیه واژن را با تغییر شکل یا تغییر اندازه لب‌های واژن یا لابیا بهبود بخشد. لابیاپلاستی می تواند به اندازه،( عکس واقعی لابیاپلاستی )  شکل یا تقارن لابیای شما کمک کند.

دلایل انجام لابیاپلاستی

دلایل زیادی برای بزرگ شدن لابیای زنان وجود دارد، از جمله زایمان، افزایش سن، فعالیت s-e-x-u-a-l و ژنتیک. خانم ها به دلایل مختلفی جراحی را انتخاب می کنند. (هزینه جراحی لابیاپلاستی) اول، چندین مزیت عملکردی هنگام انتخاب برای لابیاپلاستی وجود دارد. بسیاری از زنانی که از بزرگی لابیا رنج می برند، در ورزش، بهداشت، عفونت های دستگاه ادراری، فعالیت s-e-x-u-a-l و سایر فعالیت های بدنی مشکل دارند.

علاوه بر این، با روند رو به افزایش پوشیدن شلوار یوگا، شلوار تمرینی و لباس شنا، لابیوم بزرگ می‌تواند پوشیدن چنین لباس‌هایی را دشوار کند. با این حال، بیشتر بیماران زن احساس می‌کنند ( بهترین جراح تایتنینگ ) که هنگام درگیر شدن عاشقانه با شریک زندگی خود، بسیار خودآگاه هستند. این دلایل و دلایل دیگر همان چیزی است که خانم ها هنگام انتخاب لابیاپلاستی در نظر می گیرند.

 

آیا لابیاپلاستی برای شما مناسب است؟

حتی اگر از سلامت جسمانی بالایی برخوردار باشید و سیگار نکشید، هر زنی کاندید مناسبی برای لابیاپلاستی نخواهد بود. مانند هر عمل جراحی، داشتن سلامتی ضروری است، و سیگار نکشید زیرا این امر می تواند در بهبودی اختلال ایجاد کند. اما چه چیزی باعث می شود کاندیدای مناسب برای لابیاپلاستی باشد؟ اگر اندازه یا شکل لابیای شما اعتماد به نفس شما را تحت تاثیر قرار می دهد یا در فعالیت های روزانه شما دخالت می کند، ممکن است کاندیدای ایده آل برای لابیاپلاستی باشید.

 

در مشاوره اولیه چه انتظاری باید داشته باشید؟

در مشاوره قبل از جراحی، پزشک دستورالعمل هایی را ارائه می دهد که بهترین نتیجه ممکن را ایجاد می کند. تجزیه و تحلیل سوابق پزشکی شما هر گونه اقدام بعدی از جمله: آزمایش خون، نمونه ادرار و اشعه ایکس.

در طول مشاوره اولیه، جراح پلاستیک شما به شما کمک می کند تا تشخیص دهد که آیا لابیاپلاستی گزینه مناسبی برای شما است یا خیر. شما باید به جراح اجازه دهید تا بداند ساختار فعلی لابیای شما چگونه بر زندگی روزمره شما تأثیر می گذارد و چه انتظاراتی از جراحی دارید. این زمان برای پرسیدن هر گونه سوالی که ممکن است در مورد جراحی خود داشته باشید است.

 

چگونه باید برای لابیاپلاستی آماده شوید؟

هنگامی که تصمیم گرفتید که لابیاپلاستی برای شما مناسب است، باید برنامه ریزی برای عمل و بهبودی خود را شروع کنید. باید برای حداقل یک هفته مرخصی از محل کار برنامه ریزی کنید. در زمان منتهی به این روش، مطمئن شوید که تغذیه سالم، نوشیدن آب و خواب کافی دارید. ایجاد عادات سالم قبل از جراحی می تواند به بهبودی سریعتر کمک کند.

چند روز اول پس از عمل باید به استراحت اختصاص داده شود، بنابراین با خانواده و دوستان در مورد کمک در خانه صحبت کنید، به خصوص اگر بچه های کوچک دارید. مواد غذایی، نسخه ها و هر اقلامی را که ممکن است در دوران نقاهت قبل از عمل نیاز داشته باشید، ذخیره کنید.

خطرات احتمالی

هنگامی که شما هر نوع جراحی انجام می دهید، البته خطرات بالقوه ای وجود دارد. میزان خطر بسته به نوع عمل تغییر می کند و لابیاپلاستی بسیار کم خطر است. با این حال، خطراتی وجود دارد:

. خون ریزی بیش از حد

. عفونت

. جای زخم

. از دست دادن حس

اگرچه این خطرات بسیار نادر هستند، لازم است قبل از انجام عمل جراحی درباره هر گونه نگرانی یا نگرانی در مورد آنها صحبت کنید.

بیشتر بخوانید: ایمپلنت سینه در ایران
در حین لابیاپلاستی

تکنیک های لابیاپلاستی

در ابتدا، یک روش واحد برای لابیاپلاستی وجود داشت و همچنین بسیار محبوب بود. با تغییر زمان و پیشرفت در تکنیک ها، تکنیک های متعددی تکامل یافته است. برخی از آنها به شرح زیر است:

. روش اصلاح

این تکنیک اصلی است و اجرای آن طبیعی ترین است. همچنین پرکاربردترین تکنیکی است که توسط جراحان استفاده می شود. در این روش قسمت اضافی لابیا مینور برداشته شده و بخیه می شود تا با لابیا بزرگ متقارن شود.

. رویه گوه

در این روش یک گوه با ضخامت جزئی از ضخیم ترین قسمت لابیا مینور برداشته می شود. زیر مخاط (بافت لایه زیر غشای مخاطی) باید با برداشتن ضخامت جزئی دست نخورده باقی بماند. این روش بعد از جراحی نیز ظاهری طبیعی به واژن می دهد و لبه های چروکیده را حفظ می کند.

چندین تکنیک دیگر برای کاهش لابیا مینور وجود دارد و همه این تکنیک ها مزایا و معایب خاصی دارند. اگر در نظر دارید لابیاپلاستی انجام دهید، نکته کلیدی برای اطمینان از نتایج مناسب این است که مطمئن شوید به یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد متخصص در این روش مراجعه می کنید.

در طول روش

لابیاپلاستی یک عمل سرپایی است، بنابراین باید بتوانید در همان روز به خانه بروید. مدت زمان انجام عمل شما به برنامه درمانی خاص شما بستگی دارد.

دو شکل اصلی لابیاپلاستی وجود دارد. کوچک کردن لب های بزرگ، اندازه و شکل لب های خارجی واژن را کاهش می دهد. کوچک کردن لب های کوچک باعث کاهش اندازه و شکل لب های داخلی می شود.

این کاهش ها یا با استفاده از تکنیک trim یا تکنیک wedge انجام می شود. در طی تکنیک تریم، جراح پلاستیک پوست اضافی اطراف لبه خارجی لابیا را برمی دارد. در طی تکنیک گوه، یک “گوه” شکل v از لابیا در پهن ترین نقطه بریده می شود و سپس لبه ها به هم دوخته می شوند.

روش‌های تکمیلی شامل کاهش هود کلیتورال، لیپوساکشن مونس پوبیس و Viveve است که یک درمان سفت کردن واژن غیر جراحی است. ممکن است تصمیم بگیرید که یک یا چند مورد از این روش ها را در طول عمل لابیاپلاستی انجام دهید.

نوع جدیدی از روش لابیاپلاستی، که به عنوان Trim-V شناخته می‌شود، شامل کاهش سنتی لابیا مینور با کاهش کلاهک کلیتورال است تا نتیجه یکپارچه‌تر ایجاد کند.

مقالات مرتبط :

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.