لابیاپلاستی که گاهی به عنوان جراحی کاهش لابیا یا جراحی ولو نامیده می شود، یک روش جراحی محبوب است که برای تغییر شکل و کاهش اندازه لابیا مینور (پوست داخلی چین های واژن) انجام می شود.

در این مقاله توضیح دهید که لابیاپلاستی در اینجا در کلینیک CREO در لندن چقدر برای شما هزینه دارد و به برخی سوالات رایج بیماران در مورد این جراحی زیبایی پاسخ دهید.

مدیر پزشکی ما، دکتر عمر تیلو، در طیف وسیعی از جراحی های بدن، از جمله لابیاپلاستی، متخصص است. مهارت او به عنوان یک جراح تنها با رویکرد وظیفه شناس و متمرکز بر بیمار او در درمان های زیبایی مطابقت دارد – او تلاش می کند تا به نتایج با کیفیت بالا دست یابد و ایمنی و رفاه شما را در این مسیر در اولویت قرار دهد.

امروز با کلینیک CREO تماس بگیرید تا بدانید که لابیاپلاستی چگونه می تواند برای شما مفید باشد.

هزینه لابیاپلاستی در لندن چقدر است؟
از آنجایی که جراحی کوچک کردن لب یک روش فردی است، هزینه آن تنها پس از مشاوره با جراح زیبایی ما، دکتر عمر تیلو، تعیین می شود. به طور کلی هزینه عمل به شرح زیر تقسیم می شود:

لابیاپلاستی – 5700 پوند
لابیاپلاستی با کاهش هود کلیتورال – 5750 پوند
ماژوراپلاستی (لیپوفیلینگ) – 4900 پوند
ماژوراپلاستی (برشی) – 4900 پوند
قیمت لابیاپلاستی شامل چه مواردی می شود؟
در کلینیک CREO، قیمت جراحی لابیاپلاستی همانطور که در بالا توضیح داده شد شامل موارد زیر است:

دستمزد جراح
داروهای بیهوشی تجویز کرد
استفاده از تسهیلات جراحی ثبت شده CQC
لباس های فشرده سازی
سه قرار ملاقات بعدی
هزینه های اضافی لابیاپلاستی
جراح شما ممکن است داروهای مسکن را برای کاهش ناراحتی بلافاصله پس از جراحی تجویز کند که شما باید آن را جداگانه خریداری کنید. در صورت نیاز، آزمایش، اسکن و خدمات همراه نیز با هزینه اضافی در دسترس است.

علاوه بر این، هر گونه درمان زیبایی رایگان که ممکن است بخواهید انجام دهید نیز به صورت جداگانه قیمت گذاری می شود.

آیا لابیاپلاستی تحت پوشش NHS یا بیمه خصوصی است؟
به عنوان یک عمل زیبایی، لابیاپلاستی معمولا تحت پوشش NHS یا بیمه های خصوصی نیست. با این حال، ممکن است در موارد نادر ارائه شود – به عنوان مثال، اگر لب‌های واژن غیرطبیعی باشد اگر برای ترمیم پارگی‌های بعد از زایمان یا برداشتن بافت سرطانی انجام شود. اگر فکر می کنید ممکن است یکی از این معیارها را داشته باشید، با ارائه دهنده بیمه خود یا اعتماد محلی NHS تماس بگیرید.

نحوه انتخاب جراح لابیاپلاستی
اگر قصد جراحی لابیاپلاستی را دارید، پیدا کردن یک جراح زیبایی که هم در این روش تخصصی واجد شرایط و هم با تجربه باشد، بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که صلاحیت جراح خود را بررسی کرده اید تا مطمئن شوید که آنها گواهی هیئت مدیره دارند و می توانند آموزش های گسترده ای را در زمینه پزشکی خود نشان دهند.

علاوه بر این، در مورد تجربه جراح خود در انجام لابیاپلاستی به طور خاص تحقیق کنید، زیرا این کار باعث می شود که آنها مهارت ها و هنر لازم را برای دستیابی به نتایج بهینه کسب کنند. در نهایت، در مورد روش های ایمنی که جراح شما در طول عمل کاهش لابیای شما انجام می دهد، تحقیق کنید.

روش لابیاپلاستی
جراحان اغلب از طیف وسیعی از تکنیک های مختلف برای لابیاپلاستی استفاده می کنند و آنها را با نیازهای منحصر به فرد بیماران خود تطبیق می دهند. به طور کلی، جراحی های لابیاپلاستی تحت بی حسی موضعی انجام می شود و حدود 1 تا 2 ساعت طول می کشد.

پس از تجویز داروی بیهوشی، جراح بافت اضافی لابیا مینور را با استفاده از چاقوی جراحی برمی دارد و آن را در زیر لابیا بزرگ (بافت خارجی اطراف دهانه واژن) قرار می دهد. در نهایت، جراح از بخیه های قابل حل برای بستن برش ها استفاده می کند.

بهبود
بلافاصله پس از جراحی سفت کردن واژن، ممکن است متوجه مقداری درد، تورم و کبودی شوید. این باید به تدریج در دو هفته اول جراحی از بین برود.

اکثر بیماران می توانند فعالیت های عادی روزانه خود را از سر بگیرند. ممکن است 6 تا 8 هفته طول بکشد تا این ناحیه به طور کامل بهبود یابد و در این مدت باید از ورزش های شدید، آمیزش جنسی و پوشیدن لباس های بیش از حد تنگ خودداری کنید.

نتایج
زمان لازم برای مشاهده نتایج نهایی جراحی لابیاپلاستی بین 6 تا 12 هفته پس از عمل پس از کاهش تورم متفاوت است.

پس از گذشت 12 هفته، باید بتوانید از مزایای دائمی عمل لابیاپلاستی خود بهره مند شوید.

قبل و بعد از لابیاپلاستی
آیا هزینه لابیاپلاستی ارزش دارد؟
جراحی لابیاپلاستی به عنوان یک روش ارزشمند برای زنانی که نگرانی های زیبایی یا ناراحتی فیزیکی ناشی از لابیای خود را گزارش می کنند، در نظر گرفته می شود.

جایگزین‌های کمتر تهاجمی برای لابیاپلاستی وجود دارد، اگرچه این درمان‌ها از نظر اثربخشی محدود هستند. در عوض، لابیاپلاستی یک روش بسیار مؤثرتر است که می‌تواند تأثیری دگرگون‌کننده برای بهبود دائمی زیبایی لابیای شما داشته باشد. مهمتر از همه، این یک روش بسیار مؤثر است – روشی که به بسیاری از زنان کمک کرده است در پوستی که در آن زندگی می کنند احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

چرا زنان جراحی لابیاپلاستی را انتخاب می کنند؟
برای بسیاری از زنان، مسائلی که در پس تصمیم به انجام عمل لابیاپلاستی وجود دارد، جنبه زیبایی دارد. این می تواند صرفاً بیزاری از ظاهر طبیعی لابیاها باشد، یا می تواند مربوط به پارگی های ناشی از زایمان باشد. در موارد نادر، زنان ممکن است برداشتن بافت را به دلیل سرطان فرج تجربه کنند و بخواهند تغییرات ایجاد شده را برطرف کنند.

مزایای لابیاپلاستی
جراحی کاهش لب های بزرگ یا لابیا مینور مزایای متعدد و مهمی دارد که بسیاری از آنها دائمی هستند.

افزایش اعتماد به نفس – ظاهر جدید لابیای شما می تواند به شما کمک کند با یا بدون لباس احساس راحتی بیشتری داشته باشید
راحتی بیشتر و لباس‌های خاص – اگر احساس می‌کنید که بزرگ شدن لب‌های کوچک شما در لباس‌های خاصی مانند لباس زیر یا بیکینی ظاهر می‌شود، لابیاپلاستی می‌تواند به شما کمک کند بدون توجه به لباس، احساس راحتی بیشتری در پوست خود داشته باشید.
در زمینه های جنسی احساس آرامش بیشتری داشته باشید – این می تواند مانعی برای لذت جنسی باشد که احساس کنید بیش از حد از بدن خود در طول رابطه جنسی آگاه هستید – لابیاپلاستی می تواند به افزایش آرامش در طول رابطه جنسی کمک کند.
کاهش درد و ناراحتی – لابیا (به ویژه لابیای داخلی) بسیار ظریف است و در صورت قرار گرفتن بیش از حد در موقعیت‌های خاص مانند دوچرخه‌سواری یا ورزشگاه، به راحتی آسیب می‌بیند. کاهش اندازه لابیا می تواند از آسیب های دردناک محافظت کند.
رویه های تکمیلی
برخی از روش های انجام شده در کنار لابیاپلاستی می توانند زیبایی کلی شما را به روش های مکمل بهبود بخشند. دو روش اغلب برای همراهی لابیاپلاستی انتخاب می شود:

انتقال چربی
لابیاپلاستی گاهی اوقات می تواند از انتقال چربی به منظور تغییر شکل لب های خارجی یا لابیا ماژور بهره مند شود. این به معنای استفاده از لیپوساکشن برای برداشتن پاکت‌های چربی از ناحیه (های) اطراف بدن که در آن بیش از حد است و استفاده از چربی استخراج‌شده برای تنظیم اندازه لابیاها است.

مزیت اصلی این تکنیک ظرفیت منحصر به فرد آن برای بازسازی لابیا است، اما همچنین در مناطقی که کیسه های چربی سرسخت برداشته می شوند، تعریف بیشتری ارائه می دهد.

آرایش مومیایی
بازسازی مومیایی شامل چندین عمل جراحی است که هدف آنها بازگرداندن نواحی از بدن که تحت تأثیر بارداری و تربیت کودک قرار گرفته اند مانند سینه ها و شکم است.

رایج‌ترین ترکیبی از روش‌ها، جراحی زیبایی شکم، بزرگ کردن سینه و لیپوساکشن است. لابیا، ناحیه دیگری که معمولاً تحت تأثیر زایمان قرار می گیرد، نیز می تواند به عنوان بخشی از/علاوه بر تغییر مومیایی مورد توجه قرار گیرد – این می تواند به اثر بازسازی اضافه کند و نتایج کلی را برجسته کند.

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.