لابیاپلاستی چیست؟
لابیاپلاستی تکنیکی برای کاهش اندازه لابیا مینور است. اگر یک طرف بزرگتر از طرف دیگر باشد، می توان از این تکنیک برای مساوی کردن دو لب استفاده کرد. لابیاپلاستی می تواند برای بیمارانی که درد یا حتی زخم لابیا را به دلیل اندازه آنها تجربه می کنند مفید باشد.

دکتر کنتون اسمیت در طول یک مشاوره در مورد گزینه ها و نتایج احتمالی با شما صحبت خواهد کرد. هنگامی که او بیماران را معاینه می کند همیشه توسط یک پرستار همراهی می شود تا شما احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید.

جراحی لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟
لابیاپلاستی را می توان تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام داد. در حین عمل، لابیا مینور کوچک شده و سپس بخیه می شود. بهبودی عموماً سریع است و تقریباً 7 روز طول می کشد.

آیا این کار واژن را سفت می کند؟
لابیاپلاستی باعث سفت شدن عضلات واژن نمی شود. تکنیک هایی برای دستیابی به این هدف وجود دارد، با این حال، آنها توسط دکتر کنتون اسمیت انجام نمی شوند. او خوشحال است که در صورت لزوم شما را به یک متخصص زنان معرفی کند.

هزینه لابیاپلاستی چقدر است؟
لابیاپلاستی را می توان تحت بیهوشی موضعی یا عمومی انجام داد. دکتر کنتون اسمیت به شما توصیه می کند که کدام گزینه برای شما بهترین است. عمل بی حسی موضعی را می توان در اتاق های دکتر کنتون اسمیت انجام داد و به خوبی توسط بیماران تحمل می شود، هزینه آن تقریباً 6500 دلار است. اگر دکتر کنتون اسمیت فکر می‌کند که لابیاپلاستی باید تحت بیهوشی عمومی انجام شود، یا اگر بیمار بیهوشی عمومی را ترجیح می‌دهد، این عمل می‌تواند در بیمارستان انجام شود و تقریباً 10500 دلار هزینه دارد که شامل هزینه جراح، بیمارستان و هزینه‌های متخصص بیهوشی می‌شود. راهنمای قیمت دقیق تری پس از مشورت شما با دکتر کنتون اسمیت محاسبه خواهد شد.هیپرتروفی لب یا پوست زائد لابیا مینور، وضعیتی است که در آن چین‌های پوستی داخلی (لابیا مینور) فرج از چین‌های بیرونی (لابیا بزرگ) بلندتر هستند. این می تواند هم به دلایل عملکردی و هم به دلایل زیبایی مشکل ساز باشد. بافت اضافی ممکن است هنگام استفاده از تامپون یا فنجان قاعدگی، مقاربت جنسی یا تمرین باعث درد شود. فعالیت بدنی بدون در نظر گرفتن لباس زیر یا لباس زنانه می‌تواند منجر به تحریک و کبودی پوست شود. حتی زمانی که لابیاها مشکلات عملکردی ایجاد نمی کنند، برخی از زنان نگرانی های زیبایی دارند و برای تغییر ظاهر لابیا مینور خود جراحی را انتخاب می کنند. در طی جراحی لابیاپلاستی، لابیا مینور با جراحی از بافت اضافی جدا می شود تا اندازه لابیاها کاهش یابد، تقارن بهبود یابد و ناراحتی فیزیکی کاهش یابد.

دکتر بالارد در جراحی پلاستیک Ann Arbor در جراحی لابیاپلاستی با هدف ایجاد ظاهری طبیعی و متعادل فرج و واژن، بدون بیرون زدگی بافت لابیا مینور فراتر از لابیای خارجی تخصص دارد. او یک جراح برجسته لابیاپلاستی در میشیگان است که خدمات کلاس جهانی را به بیماران ما در اینجا در Ann Arbor، MI ارائه می دهد. دکتر بالارد به طور معمول هر هفته 2 تا 5 عمل لابیاپلاستی انجام می دهد و هر عمل را برای هر زنی که تحت درمان قرار می دهد سفارشی می کند.

“از لحظه ای که برای تعیین وقت مشاوره تماس گرفتم، مطمئن بودم و از انتخابم برای انجام لابیاپلاستی دکتر بالارد راحت بودم. کارکنان او بسیار آگاه بودند و به تمام سؤالات من قبل از مشاوره پاسخ دادند که به من در انتخابم کمک کرد. همه افراد در این دفتر رفتار دوستانه ای دارند و وقتی وارد می شوید به شما احساس خوش آمدی می دهند. در مورد دکتر بالارد، او فوق‌العاده، آگاه، دلسوز و با مهارت‌ها و تمرین‌های خود بود. من او را به هر کسی پیشنهاد می کنم. من نمی توانستم از نتایجم و اعتماد به نفسی که از زمان جراحی ام به دست آورده ام خوشحال باشم و همه اینها به لطف دکتر بالارد و کارکنانش است.”

*بیمار AAPS 30 ساله

دکتر بالارد واقعا شگفت انگیز بود! من لابیاپلاستی انجام دادم من با او کاملاً احساس راحتی می‌کردم، زیرا با ناحیه‌ای از بدنم سر و کار داشتم که در آن بسیار خودآگاه بودم. من از نتایج خود بسیار راضی هستم و در پوست خودم احساس راحتی می کنم. پرستار شلی خیلی شیرین بود و به من احساس راحتی می کرد! سارا پشت میز جلو عالی بود! اگر در آینده به چیزی نیاز داشته باشم، دکتر بالارد دختر مورد علاقه من خواهد بود. او بسیار آگاه است و در کاری که انجام می دهد مطمئن است. یادداشت جانبی: من یک پرستار هستم و می توانم نسبت به ارائه دهندگانی که برای سلامتی خودم و خانواده ام می بینم بسیار انتقاد کنم. در تمام تجربیاتم به عنوان یک بیمار، هرگز مانند دکتر بالارد نسبت به یک جراح اطمینان نداشتم.

*بیمار AAPS 41 ساله

 

 

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.