گارانتی رفع تیرگی واژن با لیزر

گارانتی رفع تیرگی واژن با لیزر ، یکی از اعمال رفع تیرگی واژن زنان است که باعث تنگ تر شدن واژن میشود.

به دنبال زایمان طبیعی و حتی سزارین بافت تناسلی زنان دچار سلی و افتادگی میشود ( عکس های عمل لابیاپلاستی)  که با این عمل ترمیمی سایز واژن کاهش پیدا کرده و باعث کاهش احساس عدم رضایت هنگام نزدیکی و احساس شلی در واژن میشود.

مدت زمان عمل زیبایی واژن چقدر است ؟؟

رفع تیرگی واژن حدودا یک ساعت و بدون بیهوشی و سرپایی انجام میشود

 

دوره درمان تا بهبودی کامل خانمها بعد از عمل چقدر است ؟؟

 

بستگی به نوع جراحی جهت زیبایی واژن دارد اگر فقط با لیزر واژینال (//تزریق چربی به واژن //)

انجام شود نیاز به دوره بهبود ندارد و در صورت انجام جراحی حداکثر یک هفته درمان کافی است

 

عوارض و خطرات عمل جوان سازی بافت تناسلی در خانم ها چیست ؟؟؟

این عمل زیبایی باید توسط پزشک متخصص با سابقه و تجربه کافی انجام شود ( بهترین جراح تایتنینگ )  در غیر این صورت عوارض ناشی از عمل غیر استاندارد باعث بدتر شدن فرم ناحیه واژن خواهد شد

که از علائم آن تورم ، درد ، کبودی ، عفونت در پی خواهد داشت .

سلام خانم دکتر خسته نباشید من پریود نامنظم  دارم الان 15 روز عقب افتاده ؟

قابل ذکر است که پریود خانمها به طور طبیعی ممکن است به فواصل هر 21 روز و 45 روز اتفاق بیفتد . و در صورتی که این پریود با نظم خاص در زمانهای مناسب و دوره ای صورت گیرد . بیمار نامنظم پریود و مشکل خاصی از نظر سیکل قاعده گی ندارد .

در صورتی سیکل قاعدگی دچار اشکال است که به صورت های مختلف گاهی هر بار زودتر و گاهی دیرتر خونریزی ماهیانه اتفاق میافتد .  که در این موارد حتما بیمار باید ازمایشات لازم به خصوص از نظر بررسی کارکرد تیرویید ، و تخمدان ها و سونوگرافی و اقدامات بعدی را تحت مظر پزشک متخصص زنان انجام دهند .

با سلام، من 28 سالم است و یک بار هم جراحی تنگی واژن انجام دادم ( هزینه جراحی لابیاپلاستی )  ولی بعد از 2 ماه دوباره واژنم مثل قبل شد و این باعث می شود که من در نزدیکی کم ارضا شوم اوایل عمل که خوب شده بود راحت ارضا می شدم آیا باز هم باید این عمل را انجام بدهم اگر دوباره بعد از 2 ماه مثل اولش شود چی؟

 

شما باید حتما معاینه شوید تا علت اصلی مشکل شما مشخص شود ممکن است علت مشکل شما شلی و ضعف عضلات کف لگن باشد که در این موارد لیزر اثر بسیار مطلوبی خواهد داشت .

 

سلام خانم دکتروقتتون بخیر.من حدود دوسال و نیم تا سه ساله دردهای زیر شکمی دارم که گاهی تا مقعد هم درد دارم.دکتر هم رفتم آزمایش و سونو هم دادم ولی مشکلی نداشتم قبلا کیست داشتم ولی این مدت که دکتر رفتم نداشتم ولی درد دارم لطفا راهنمایی کنید؟

عزیزم شما حتما باید معاینه و بررسی کامل شوید چون برخی مشکلات لگنی مانند اندومتریوز و PIDممکن است فقط با دردهای شکمی بیمار مراجعه کند و بیمار علایم دیگری نداشته باشد . که این موراد بیشتر در موارد بالینی قابل تشخیص است

 

سلام خسته نباشید خانوم دکتر ببخشید من الان دو ساله که ازدواج کردم و هنوز برای بارداری اقدام نکردم سنمم 25 هست و الان دو سه ماهه  که بعد از نزدیکی خون ریزی یا لکه بینی میبینم که خیلی نگرانم کرده چند بار خاستم به دکتر مراجعه کنم که وقت نکردم. گاهی هم ترشحم خیلی زیاد میشه و بعضی اوقات اطراف ناحیه تناسلیم سفیدک یا حالت چرک جمع میشه خصوصا بعد از نزدیکی. الانم قصد دارم برای بارداری اقدام کنم میخاستم بدونم باید حتمن معاینه بشم یا نه. ممنون میشم جواب سوالامو بدین و راهنماییم کنید با تشکر از کانال خوبتون.

عزیزم شما حتما باید از نظر عفونت های واژن و دهانه سرویکس قبل از اقدام به بارداری معاینه و بررسی گردد

خانوم دکتر خوبید 

 تشخیص پزشکان من کیست  6 سانتی دارم با فیبروم که پشت مثانه قرار گرفتن باید جراحی بشم   گفتن به مرور با عطسه و سرفه ادرارم. میریزه  رحمم بزرگ شد   اگه شما عملم کنید هزینش چقد میشه بیمه خدمات درمانی و آتیه سازان هست   میخواستم یکم تنگتر بشم  هزینه رفع تیرگی و شاید ظاهر رحم چقد میشه 4 تا سقطی داشتم ی خارج از رحم که لوله سمت چپمو برداشتن ی زایمان طبیعی بچه دارم دیگه نشدم ی دختر 30 ساله دارم.

 

سلام معمولا جهت جراحی ، خارج کردن کیست یا فیبروم بستگی به هزینه بیمارستان ( / عکس واقعی لابیاپلاستی  ) ، مبالغ متفاوت است و کاملا شامل بیمه میشود و شما نیاز به دادن بیمه ندارید .

 

سلام خسته نباشین.من ۲۳ سالمه و مجردم.ناحیه تناسلی من از اول رنگ تیره ای داشت ولی بعد ها به خاطر اصلاح با تیغ و شیوه های غلط اصلاح رنگش تیره تر شده و این موضوع من را اذیت میکنه میخواستم درباره لابیا پلاستی و اینکه هزینه اش چقدره و برای من مناسبه یا نه نظرتون را بدونم

قبل از هر چیز شما باید معاینه شوید تا از جهت نیاز به انجام لبیاپلاستی و یا لیزر جهت رفع تیرگی در مورد شما اظهار نظر گردد

سلام خسته نباشین میشه لطف کنین راهنمایی کنین,,من الان یه ماهه باردارم چه خوراکی,نوشیدنی یا مواد غذایی مصرف نکنم که هم ضرر داره وهم موجب سقط میشه,۱۲ماه پیش هم سقط کردم  نامعلوم

 

سلام عزیزم ، بهتر است از مصرف فست فود ، انواع سس ها ، انواع ادویه جات ، زعفران ، انواع سرخ کردنی های زیاد و ماهی های بزرگ خودداری فرمایید .

 

سلام,روزتون بخیر,من ۲۹سال دارم و۱۴سال است که ازدواج کردم و دوتا زایمان طبیعی داشتم,الان احساس میکنم واژنم گشاد شده, یه بار هم دکتر به من گفت یکم افتادگی داری اما احتیاج به عمل نداره, حالا خانم دکتر به نظر شما چه کاری در حال حاضر برای من بهتر است که هم جلوگیری کنه از افتادگی بیشتر وهم گشادی واژنم خوب شه. پایدار و برقرارباشید

 

سلام عزیزم برای شما خانم عزیز در صورت نداشتن افتادگی شدید بهترین اقدام لیزر واژینال میشد .

 

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.