بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران

بهترین جراح لابیاپلاستی در تهران


امروزه انجام عمل های زیبایی بسیار پر مخاطب شده است. همه افراد با داشتن ظاهری زیبا اعتماد بنفس بالاتری پیدا می کنند. حال زیبایی اندام تناسلی می تواند در روابط زناشویی نیز تاثیر گذار باشد. در این بخش ما به عمل زیبایی لابیاپلاستی به عنوان یک عمل زیبایی واژن می پردازیم.

ناحیه تناسلی خانم ها از دو بخش بیرونی به نام ژنیتال و یک بخش داخلی یا واژینال تشکیل شده است. عمل های زیبایی روی قسمت بیرونی یا ژنیتال انجام می شود که شامل لب های بزرگ یا لابیاماژور، لب کوچک و یا لابیامینور، کیتوریس و پوست های کنار کلیتوریس می باشد. انجام عمل های زیبایی برای هر قسمت تدابیری دارد و با پیشرفت تکنولوژی روش های نوینی برای آن ارائه داده است.

لابیاپلاستی چیست؟

بیشترین عمل زیبایی ناحیه تناسلی بین خانم ها عمل لابیاپلاستی می باشد که محبوب بوده و مورد استقبال آن ها واقع شده است لابیامینورها به طور طبیعی ظاهر متفاوتی دارند که در افراد به خاطر عوامل گوناگون با هم فرق می کند و ممکن است بزرگ یا کوچک شود . این عوامل می تواند به خاطر ژنتیک، زایمان های متعدد، کاهش وزن، افزایش سن باشد. لابیا ها معمولا در بین لابیا ماژور قرار می گیرند و توسط دو لبه آن پوشانده می شوند. لبه های بزرگ لابیامینورها می تواند باعث آزار و رنجش افراد در هنگام رابطه جنسی و پوشیدن لباس های تنگ شود. جراحی زیبایی واژن توانسته بخش زیادی از مشکلات و ناراحتی های این مقوله را برطرف نماید و یک رابطه گرم و لذت بخش برای فرد به ارمغان آورد.

لابیاپلاستی یک عمل خارج از بیمار است که برای مجسمه سازی پوست اطراف دهانه واژن به نام لابیا انجام می شود. در صورت کشیده شدن لب های کوچک (لب های داخلی) ممکن است در ورزش یا مقاربت تداخل ایجاد کند و گزینه های لباس را به دلیل ظاهر برآمدگی یا ناراحتی محدود کند. بیشتر بیمارانی که تحت لابیاپلاستی قرار می گیرند، مایل نیستند که لب های کوچک فراتر از لب های بزرگ (لب های بیرونی) بیرون بیایند.

نحوه انجام عمل لابیاپلاستی

در طی مشاوره اولیه ما ، جراح زیبایی زنان شرح حال پزشکی کاملی را ثبت کرده و زمینه های مورد نظر را بررسی می کند. وی لابیا را ارزیابی می کند تا درجه و نوع بزرگ شدن را ارزیابی کند و عدم تقارن را بررسی کند. جراح گزینه های شما را با شما در میان می گذارد تا مشخص کند چه تغییراتی را می خواهید. سپس، ما روش لابیاپلاستی را طراحی می کنیم که نتیجه مورد نظر شما را می دهد.
روش لابیاپلاستی بسته به آناتومی دقیق لب ها به روش های کمی متفاوت انجام می شود. در همه موارد، این روش با بهبود سریع بسیار کم خطر است.

مدت زمان انجام لابیاپلاستی

روشهای فردی معمولاً بین 1 تا 2 ساعت به طول می انجامد. روش های ترکیبی بسته به جراحی های درخواست شده توسط بیمار بیشتر طول می کشد.

برای انجام عمل لبیاپلاستی چه آمادگی های لازم است؟

در مشورت با جراح زیبایی زنان، حتماً سابقه پزشکی کاملی را ارائه دهید. هر دارویی را که در حال حاضر مصرف می کنید از جمله ویتامین ها و مکمل های گیاهی ذکر کنید. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که روش شما با کاهش احتمال عوارض و زمان بهبودی کوتاه تر به راحتی و به طور موثر پیش می رود.

با نزدیک شدن به زمان انجام عمل، استفاده از تمام داروهای رقیق کننده خون و سایر مکمل ها را به دستور جراح متوقف کنید. ادامه استفاده از آن ها در حین انجام لابیاپلاستی می تواند منجر به خونریزی یا کبودی غیر ضروری از جمله سایر عوارض شود.

حداقل دو هفته قبل از عمل سیگار کشیدن را متوقف کنید و حداقل یک هفته پس از آن از کشیدن سیگار خودداری کنید. نیکوتین می تواند گردش خون را مختل کرده و بهبودی را مختل کند. به همین ترتیب، حداقل دو هفته قبل و یک هفته پس از عمل، مصرف الکل را محدود کنید. قبل و بعد از عمل حتماً مقدار زیادی آب بنوشید.

برای روز انجام این کار، مطمئن شوید که از قبل وقت گذاشته اید که کسی شما را تحویل بگیرد و بعد از آن شما را به خانه برساند. در صورت امکان ، ترتیب آن شخص یا شخص دیگری را بدهید که حداقل برای اولین روز بعد از عمل خود با شما بماند. همچنین اطمینان حاصل کنید که تمام داروهای تجویزی خود را نیز به اندازه کافی در دسترس دارید تا بتوانید در طول دوره نقاهت شما دوام بیاورد.

لابیلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با لیزر، روشی است که برای کاهش مینورهای بزرگ، بیرون زده یا نامتقارن یک خانم طراحی شده است. دومین روش رایج جراحی پلاستیک که روی دستگاه تناسلی زنان انجام می شود، این روش به طور معمول برای کاهش خرده بیش از حد یا چین و چروک های پوست اطراف کلیتور انجام می شود، تا ظاهر عمومی لب ها، به طور خاص و دستگاه تناسلی زنان را بهبود بخشد.

انجام لابیاپلاستی با لیزر یکی از روش های زیبایی است که چون سرپایی بوده و یک عمل غیر تهاجمی محسوب می شود شیوع بیشتری دارد. استفاده از لیزر در مطب نیز صورت می گیرد و لازم به بیهوشی عمومی ندارد این امر موجب می شود مراجعه کنندگان نگران عوارض بعد از بیهوشی نباشند. همچنین این عمل دوره نقاهت کوتاهی دارد و بعد از مدت کوتاهی می توانند به فعالیت های روزانه خود بپردازند.

مزایای روش لیزر

نشانه های بسیاری وجود دارد که نشان می دهد لابیاپلاستی لیزر برای شما مناسب است. لب های لب داخلی شما ممکن است بیش از آنچه که دوست دارید بیرون بیاید. ممکن است دچار تحریک و بثورات در اطراف لابیا شوید. لباس تنگ ممکن است احساس ناراحتی کند. لذت شما از رابطه جنسی کاهش یافته است. در همه این موارد، ممکن است لابیاپلاستی لیزر کمک کند.

لبهای کشیده یا نامتقارن می تواند به مشکلات عدیده دیگری کمک کند ، از لباس های ناراحت و نامناسب گرفته تا نارضایتی شخصی از شکل یا اندازه لبهای فرد گرفته تا درد کاملاً ناشی از لباس هایی که لگن را خرج می کند.

مسائل روانشناختی و عاطفی می تواند ناشی از یک لب بزرگ و نامتقارن باشد، مانند: از دست دادن اعتماد به نفس در محیط های اجتماعی و موقعیت های صمیمی. با اصلاح کشیدگی لب یا عدم تقارن لب و بازگرداندن ظاهر و احساس سالم به لب های خود، یک زن نیز می تواند از این پیامدهای جسمی و عاطفی بهبود یابد.

در مورد مزایای لابیاپلاستی لیزر در لس آنجلس نسبت به سایر اشکال لابیاپلاستی با استفاده از لیزر دقیق برای ایجاد برش های کوچک به لابیا، یک جراح پلاستیک می تواند عملکرد و یکپارچگی دستگاه تناسلی خارجی را حفظ کند.

مراقبت بعد از انجام لابیاپلاستی

بعد از انجام لابیاپلاستی نوع روش درمانی تعیین کننده مراقبت های مورد نیاز است که متخصص زیبایی توصیه های لازم را به بیمار ارائه می دهد . از جمله این مراقبت ها عبارتند از :

  • به مدت یک هفته تا ده روز از نشتن های طولانی خودداری شود. ( ترجیحا از رفتن به سرکار خودداری شود. )
  • استفاده از کمپرس آب سرد تا 48 ساعت بعد از انجام لابیاپلاستی با لیزر
  • برای برقراری رابطه جنسی آن را به یک ماه بعد از لابیاپلاستی موکول کرده و در انی مدت از آن خودداری نمایید.
  • از انجام فعالیت های سنگین تا یک ماه پرهیز شود.
  • از بلند کردن وسایل سنگین خود داری شود.
  • ورزش کردن با هماهنگی پزشک شروع شود معمولا برای شروع بهتر است پیاده روی کنید و برای ورزش های سنگین و یا اسب سواری حتما با پزشگ مشورت نمایید.
  • برای استفاده از استخر و سونا با پزشک خود هماهنگ کنید.

سوالات متداول

در این بخش به مهم ترین و پر تکرار ترین سوالاتی که از سوی شما مخاطبین عزیز مطرح شده است می پردازیم:لابیاپلاستی مناسب چه کسانی است؟چه علائمی در بین زنانی که انتخاب لابیاپلاستی می کنند معمول است؟آیا اگر فقط یک لابیای بزرگ وجود داشته باشد، هزینه کمتری خواهد داشت؟لبیا طبیعی واژن چگونه هستند؟کوچک کردن لبیا واژن با لیزر عوارضی هم در پی دارد؟لابیاپلاستی با لیزر چگونه انجام می شود؟

کلام آخر

عمل های زیبایی مانند عمل های زیبایی کوچک کردن لبه های بیرونی واژن در روابط جنسی و برقرار یک ارتباط لذت بخش موثر است و تاثیر زیادی در روحیه بانوان خواهد داشت. شما برای مشاوره های بیشتر می توانید با پزشک متخصص تماس حاصل نمایید .

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.