هزینه لیفت واژن با نخ

هزینه لیفت واژن با نخ، آیا شروع به نشان دادن یکی از ناامیدکننده ترین نشانه های پیری واژن کرده اید که به نظر نمی رسد از شر آن خلاص شوید؟ افتادگی پوست در اطراف  واژن یکی از بارزترین جنبه های پیری است که به نظر نمی رسد از آن اجتناب کنیم! ((هزینه عمل لابیاپلاستی در شیراز ) )اگر به دنبال روشی برای جوانسازی واژن غیر جراحی هستید، لیفت با نخ می تواند پاسخی باشد که به دنبال آن هستید. (هزینه لیفت واژن با نخ در تهران)بیایید آنچه را که باید بدانید و هزینه این درمان چقدر است را به شما نشان می دهیم.

بررسی اجمالی بالا بردن موضوع

لیفت با نخ واژن یک روش جوان‌سازی صورت است که از نخ‌هایی برای رفتن به زیر سطح پوست استفاده می‌کند و بافت‌ها را بالا می‌برد. این نخ ها دارای خارها یا مخروط های ریز برای گرفتن پوست هستند که به صورت شما ظاهری برجسته و لطیف می بخشد که به ویژه در اطراف زانوها و قسمت پایین صورت قابل توجه است. همانطور که نخ ها جذب می شوند، ( عکس واقعی لابیاپلاستی ) این باعث افزایش تولید کلاژن شما می شود تا پوست شما حجیم شود و به آن استحکام دهد.

میانگین هزینه بالا بردن نخ واژن

هزینه نهایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. طبق RealSelf.com، محدوده قیمت می تواند بین 50 تا 5900 دلار باشد، اما میانگین هزینه آن 2075 دلار است.

عوامل موثر بر هزینه نهایی لیفت واژن با نخ

عوامل اصلی که بر هزینه تأثیر می گذارند عبارتند از نوع نخ های  واژن مورد استفاده در این روش، تعداد نخ های لیفت واژن قرار داده شده، همچنین اندازه ناحیه تحت درمان، سطح تجربه ارائه دهنده و اینکه چه کسی لیفت نخ را انجام می دهد. ( بهترین جراح تایتتنینگ ) عامل دیگری که می تواند بر هزینه های نهایی تأثیر بگذارد، هزینه زندگی و خدمات در منطقه شما است.

مزایای لیفت با نخ واژن

لیفت با نخ یک روش درمانی مقرون به صرفه و کمتر تهاجمی در مقایسه با لیفت صورت است. در نتیجه، این یک روش بسیار محبوب است. این یک فرآیند بسیار سریع است و یک درمان معمولی لیفت با نخ می تواند حدود 45 دقیقه تا یک ساعت طول بکشد.

این روش به دلیل سرعت و کمترین زمان از کار افتادگی آن، به خصوص در مقایسه با درمان های زمان بر مانند لیفت صورت، “لیفت زمان ناهار” نامیده می شود.

از آنجایی که نخ ها از زنجیره های بلند قندی به نام پلی ساکارید ساخته شده اند، این رشته ها حل می شوند.

در مقایسه با الیاف دائمی که سال‌ها پیش مورد استفاده قرار می‌گرفتند، نخ‌های حل‌شونده خطر کمتری را ایجاد می‌کنند و احتمال بروز عوارضی مانند جذب باکتری‌ها را تا حد زیادی کاهش می‌دهند.

آیا من یک کاندید برای لیفت با نخ هستم؟

این روش برای افرادی که پوست  واژن شل دارند گزینه بسیار خوبی است. کاندیدای ایده آل کسی است که پوستی به شدت افتاده نداشته باشد و علائم خفیف پیری را نشان دهد.

بهترین کاندیدها افرادی هستند که می خواهند علائم اولیه چین های صورت و افتادگی پوست را درمان کنند اما با قالب جراحی سنتی لیفت صورت مناسب نیستند.

فرآیند لیفت با نخ به این صورت است که پوست شما را بالا و سفت می کند که در مقایسه با لیفت صورت نتایج ظریفی را نشان می دهد. بنابراین، اگر پوست بسیار نازکی دارید، مناسب نیست، زیرا ممکن است نخ ها در زیر سطح پوست بیشتر دیده شوند.

اگر علائم پیشرفته‌تری از افتادگی پوست نشان می‌دهید، ممکن است بخواهید جایگزین‌های جراحی مانند لیفت صورت را دنبال کنید.

برای افرادی که به دنبال یک روش سریع و آسان با کمترین زمان از کار افتادگی هستند، لیفت با نخ یک انتخاب ایده آل برای جبران علائم پیری و افتادگی پوست است.

قدم بعدی را بردارید - درخواست مشاوره

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان لیفت واژن با نخ  آماده هستید؟

برای مشاوره با Slimming Solutions Med Spa، واقع در Lee’s Summit، MO برنامه ریزی کنید. Slimming Solutions Med Spa یک آبگرم پزشکی با خدمات کامل است که مجهز به Master Injector، RN/Zesthetist است که همچنین در HRT کاملاً مسلط است و در درمان های هورمونی طبیعی آموزش دیده است. با ما با شماره (816) 524-3438 تماس بگیرید یا یک قرار آنلاین تعیین کنید.

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.