هزینه جراحی شکم در بیمارستان تخصصی

هزینه جراحی شکم در تهران و پهلو با استفاده از ساکشن از حدود 16 تا 20 میلیون تومان متفاوت است.

هزینه جراحی ترکیبی لیپوساکشن و جراحی شکم حدوداً 70 تا 80 میلیون تومان است؛ اما جراحی شکم به تنهایی هزینه‌ای حدود 50 تا 60 میلیون تومان دارد. نزدیک به 25 میلیون تومان از این قیمت سهم مرکز جراحی و بخش بیهوشی و مابقی دستمزد جراح و دستیاران وی است. هزینه جراحی زیبایی شکم بین ۳۰ الی ۴۵ میلیون مییاشد. هزینه عمل زیبایی شکم بین ۲۷ میلیون تا ۳۴ میلیون میباشد.

هزینه جراحی شکم در تهران با سایر شهرها تفاوت آنچنانی ندارد همچنین جراح زیبایی شکم در تهران فقط هزینه دستمزد هر متخصص با دیگری متفاوت است.بهترین دکتر جراح زیبایی شکم در تهران و هزینه پیکرتراشی شکم و پهلو در تهران و در سال 1400 در تهران افزایش یافته است. قیمت عمل جراحی پیکر تراشی شکم و پهلوها در تهران میباشد .
طبق گزارش انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) در سال 2020، هزینه متوسط جراحی شکم 6154 دلار است. اما این مبلغ شامل هزینه هایی مانند بیهوشی، اتاق عمل یا دارو نمی شود. هنگامی که این هزینه ها را اضافه کنید، برچسب قیمت بسته به موقعیت مکانی شما می تواند تا 20000 دلار افزایش یابد. اگر مقدار چربی کم بوده و ناحیه جراحی وسیع نباشد . هزینه جراحی شکم ، قیمت جراحی زیبایی شکم و پهلو، قیمت گن بعد از جراحی ، بررسی عوامل موثر بر هزینه جراحی شکم ،جراحی شکم شل و افتاده ، قيمت و هزينه عمل ابدومينوپلاستي يا زيبايي شكم به عوامل مختلفي بستگي دارد، جراحی شکم یک عمل جراحی زیبایی است که جراحان پلاستیک آن را با هدف بهبود شکل ظاهری شکم انجام می‌دهند.

عمل جراحی شکم یکی از محبوب‌ ترین روشهای عمل جراحی زیبایی شکم موجود است. جراحی زیبایی شکم بهبود چشمگیری را در تناسب اندام شما ایجاد می‌کند.

هزینه این روش جراحی بسته به عواملی چون جراح انتخابی شما، موقعیت جغرافیایی جراح پلاستیک، دامنه ی معالجه، تکنیک مورد استفاده جراح، میزان چربی و پوست شکم بستگی دارد .

قیمت جراحی شکم ابدومینوپلاستی عوامل تاثیر گذار هزینه جراحی ابدومینوپلاستی شکم · شهر یا کشور اقامت جراح · انجام جراحی در کلینیک و یا بیمارستان ·. البته دستیابی به یک شکم تخت و پهلوهای بدون چربی به همین راحتی هم نبوده و خیلی از افراد به وسیله ورزش به این دست پیدا نمی کنند .

هزینه جراحی شکم در بیمارستان تخصصی ، انجام جراحی زیبایی شکم در اکثریت مواقع همراه با لیپوساکشن پهلو ها ( لیپوماتیک) و ناحیه معده انجام می شود. همچنین پوشیدن گن به مدت سه ماه پس از جراحی الزامی خواهد بود.

جراحی زیبایی شکم ( هزینه عمل جراحی شکم ) راهی برای کوچک کردن شکم و پهلو بوده که طی آن چربی های اضافه و همچنین پوست های افتاده و آویزان ناحیه شکم و پهلو حذف شده است .

جراحی زیبایی شکم در یکی_دو دهه اخیر جزء آن دسته از جراحی های زیبایی قرار گرفته ... از بین رفته است و در قسمت شکم و پهلو ها دچار افتادگی پوست و چربی شده‌اند.

یکی از شایع ترین شکایات مراجعین در جراحی های زیبایی مشکلات مربوط به ناحیه شکم و پهلو ها است که این افراد از برجستگی و چاقی بیش از حد.

ابدومینوپلاستی یک نوع از جراحی زیبایی برای شکم ( لیپوست ) است که با هدف داشتن شکمی صاف، تخت و یکدست در خانم ها و آقایان انجام می شود.

جراحی زیبایی شکم، تامی تاک یا ابدومینوپلاستی روش جراحی است که با هدف بهبود فرم و کشیدگی ناحیه شکمی انجام می شود.

با انجام عمل جراحی زیبایی شکم یا ابدومینوپلاستی طی یک جلسه می تواند بدون هیچ رژیم غذایی یا و ورزش های طولانی مدت به ظاهر ایده آل خود در شکم.

در عمل زیبایی شکم یا عمل ابدومینوپلاستی که به عمل ابدو نیز شهرت دارد، می‌توانید زیبایی اندام‌تان را با شکم تخت به‌دست آورید.

جراحی زیبایی شکم ( ابدومینوپلاستی ) - ابدومینوپلاستی که نام دیگر جراحی شکم است، از جمله جراحی ها در حوزه پلاستیک است که با برداشت پوست و چربی اضافی از قسمت.

شاخص توده بدنی بیمار قبل از عمل و مهارت جراح مرتبط می باشد . از طرف دیگر وجود عوارض زودرسی نیز در بیماران تحت عمل ، مشاهده میباشد . در یک مطالعه ، 18% بیماران از عوارض زودرس رنج می برند . با توجه به افزایش روز افزون متقاضیان استفاده از ابدومینوپلاستی و عوارض خطرناک این عمل و عدم انجام مطالعه ای جامع و مدون در مورد عوارض این عمل ، تحقیق در مورد عوارض شایع و انجام اقدامات پیشگیرانه جهت کاهش و حذف این عوارض ضروری به نظر می رسد .

علاوه بر عوارض عمومی که قبلا ذکر گردید ، مهمترین عوارض ابدومینوپلاستی به شرح زیر میباشد .
  • خونریزی : تشکیل هماتوم در محل عمل یک عارضه دیررس است که شاید علت ان وجود فضای زیاد در حفره شکم جهت تجمع خون باشد .
  • سروما : بصورت تجمع مایع در محل عمل تشخیص داده میشود و خود می تواند منجر به عوارض دیگری مانند نکروز ، سندرم شوک توکسیک ، عفونت ، تشکیل بورس کاذب میشود . این عارضه با افزایش حجم لیپوساکشن ، افزایش برداشتن چربی و وسعت فلاپ مورد استفاده افزایش می یابد .
  • عفونت : که میزان ان در بیماران دیابتی بالا می باشد .
  • نکروز پوستی : تنها عامل شناخته شده برای ایجاد این عارضه – بجز سیگار کشیدن – تکنیک جراحی می باشد .
اگر چه یک روش جراحی خوب می تواند عوارض را کاهش دهد ، ولی بنظر می رسد که ایسکمی و نکروز زخم می تواند یک علت نامعین داشته باشد که احتمالا چند عاملی است و در نتیجه یک سری عوامل ناشناخته ایجاد می گردد ، ولی سه عامل بستن فشاری زخم ، استفاده از فلاپ های وسیع و استفاده از لیپوساکشن علاوه بر روش جراحی ، نکته های تکنیکی مهمی هستند که با در نظر گرفتن انها می توان این عارضه را کاهش داد .
  • ترومبوآمبولی : علیرغم استفاده از هپارین با وزن مولوکولی کم جهت پیشگیری از این عارضه ، همچنان بیش از یک درصد بیماران به این عارضه مبتلا می شوند .
  • امبولی چربی : با توجه به تحقیقات انجمن جراحی پلاستیک امریکا در سال 2004 در طی این 7 سال گذشته تعداد موارد ابدومینوپلاستی حدود 344 درصد افزایش داشته است .
در این مطالعه تمام بیمارانی که طی سال های 80 تا 86 در بیمارستان های اصفهان ، تحت عمل ابدومینوپلاستی قرار گرفته اند . بیماران بایستی از گرید 3 و 4 بوده و همراه ابدومینوپلاستی عمل دیگری انجام نشده باشد .

تعداد نمونه مورد نیاز این مطالعه با استفاده از فرمول براورد حجم نمونه جهت مطالعات شیوع با در نظر گرفتن سطح اطمینان 95% میزان دقت 90% و میزان شیوع عوارض ابدومینوپلاستی که معادل 50% در نظر گرفته شده  تعداد 96 نمونه بدست امد که جهت اطمینان بیشتر یکصد بیمار تحت عمل ابدومینوپلاستی مورد بررسی قرار گرفتند .

روش نمونه گیری بصورت غیر تصادفی بوده و بیمارن تحت عمل ابدومینوپلاستی که عمل انان در یک از بیمارستان های شهر اصفهان به انجام رسیده مورد بررسیو مصاحبه قرار گرفتند .

اطلاعات مورد نیاز این مطالعه بوسیله پرسشنامه ای که به همین منظور تهیه گردیده و روایی و پایانی ان توسط متخصصین جراحی پلاستیک و امار تایید شده بود و از طریق بررسی پرونده بیماران جهت عوارض زودرس جمع اوری گردید. داده های مطالعه پس از جمع اوری و رفع نقص وارد رایانه شده و توسط افزار اماری spssنسخه 16 مورد تجزیه و تحلیل قرار گفت .

از نظر جنس ، 23 نفر 23% ، از این بیماران مرد و 77 نفر 77% زن بودند از 77 خانم که در این مطالعه حضور داشتند ، 64 نفر %83 دارای خط استریا بودند . میانگین مدت بستری در کل بیماران روز بود . حداقل مدت بستری در این بیماران 2 و حداکثر 7روز بود . همچنین از 100 بیمار مطالعه شده تنها یک بیمار 1% نیاز به تزریق خون داشت .

طبق نمودار شماره 1 ، 2 نفر (2%) از بیماران مورد بررسی مبتلا به عفونت در محل عمل شده ، 3 نفر 3% ایسکمی ، 35 نفر 35% سروما ، 26 نفر کاهش حس در محل عمل ، 20 نفر اسکار بعد از عمل و 20 % نیز ناهمواری در محل عمل شده بودند. در ضمن در هیچ یک از بیماران مذکور امبولی و ترومبو امبولی مشاهده نشد. همچنین عوارض یاد شده در 37 نفر از این بیماران مذکور امبولی و ترومبو امبولی مشاهده نشد .

همانطور که اشاره شد 2 نفر از بیماران مورد مطالعه طالعه به عفونت در بعد از عمل گردیده اند که هر دو مورد در بین زنان بوده است . همچنین هر دو مورد عفونت در بین زنان افراد سیگاری بود . یک مورد از این دو در بین زنانی بوده که سابقه زایمان سزارین داشته و مورد دیگر در خانمی بوده که سابقه زایمان طبیعی داشته است . طبق ازمون دقیق فیشر نیز ، رابطه معنی داری بین عفونت و وجود خطوط استریا ، ورزش و رژیم غذایی وجود نداشت .

از 3 مورد ایسکمی که در این بیماران رخ داده 2 مورد در افراد با سابقه ورزش رخ داده و یک مورد در فردی بدون سابقه ورزش رخ داده است .

همچنین 2 نفر از این افراد رژیم داشته و 1 نفر رژیم نداشت . هر سه مورد ایسکمی که هر سه خانم می باشند دارای خطوط استریا بودند. از سه مورد هماتوم رخ داده ، هر سه مورد زنانی بوده اند که ورزش می کرده و رژیم داشته اند . همچنین هر سه مورد دارای خطوط استریا بر روی شکم بوده اند .

تفاوت بین تامی تاک و مینی تاک چیست؟

در حالی که یک تایک شکم سنتی برای برداشتن چربی بیش از حد واقع در بالا و زیر ناف و ایجاد یک ناف جدید و سفت کردن عضلات شکم طراحی شده است. مینی تامیک به سادگی شامل از بین بردن پوست اضافی زیر شکم است. به این ترتیب، هر دو روش دوره های بهبودی بسیار متفاوتی دارند. تقریباً 1-3 هفته طول می کشد تا از یک مینی تاک شکم بهبودی حاصل شود، برخلاف 2-4 هفته مشابه سنتی آن.
فواید مزایای یک مینی تامیک

کمتر تهاجمی

از آنجایی که جراحی شکم  نسبت به نمونه سنتی خود تهاجمی کمتری دارد، زمان بهبودی کوتاه شده و جای زخم به میزان قابل توجهی کمتر است. با استفاده از بی حسی موضعی ملایم می توان به راحتی انجام داد.

 

مقرون به صرفه تر

مینی تامیک جراحی شکم  نیز گزینه ای کم هزینه تر برای کسانی است که نیازی به کارهای زیبایی گسترده از یک جراحی شکم  کامل ندارند.

 

در دسترس تر

روش کوچک شکم برای گروه وسیع تری از افراد، از جمله بیمارانی که کاندیدای مناسبی برای ابدومینوپلاستی کامل نیستند، به دلیل جای زخم در عمل قبلی، در دسترس است.

 

بدون تغییر موقعیت دکمه جراحی شکم 

مینی تاک شکم برای بیمارانی که نیازی به مجسمه سازی اضافی بالای ناف ندارند ایده آل است.
جایگزین های غیر جراحی شکم

عمل جراحی شکم با بیهوشی شروع می شود. سپس دکتر بل یک برش ایجاد می کند. محل و اندازه برش به میزان چربی و پوست اضافی و نوع عمل جراحی شکم بیمار بستگی دارد.

 

در حین جراحی، دکتر پروانه منصوری جراح و متخصص زیبایی،  پوست شکم را بلند کرده و عضلات ضعیف شده شکم را ترمیم می کند. سپس جراح پوست اضافی را کوتاه می کند و آن را به هم بخیه می زند و همچنین یک سوراخ جدید برای ناف ایجاد می کند. این کار باید انجام شود زیرا پوست سفت شده است. بدون باز شدن جدید، ناف در وضعیت طبیعی قرار نخواهد گرفت.

 

برش ها بسته می شوند و بیمار به ریکاوری فرستاده می شود. بیماران یک شب برای نظارت خواهند ماند و معمولاً می توانند روز بعد به خانه بروند.

در ، یک عمل کوچک شکم تحت بی‌حسی موضعی با آرام‌بخشی IV انجام می‌شود. قبل از جراحی، دکتر تام بل بهترین نوع بیهوشی را بر اساس سابقه پزشکی قبلی و همچنین نسخه های فعلی شما تعیین می کند.

 

جراحی شکم  شما در طول عمل برشی درست بالای استخوان شرمگاهی ایجاد می‌کند و به او اجازه می‌دهد تا هر گونه چربی اضافی و پوست شل را از بین ببرد، اما جای زخم شما در زیر خط لباس زیر و لباس حمام باقی بماند. در حالی که خطوط برش دائمی هستند، قبل از اینکه به تدریج در طول زمان محو شوند، تا جایی که ممکن است پنهان می مانند. جراح شما قبل از اتمام کار، پوست و ماهیچه ها را سفت می کند و اطمینان حاصل می کند که تغییر طبیعی و از نظر زیبایی شناختی دلپذیر به نظر می رسد.

 

تمام عمل‌های جراحی شکم در SpaMedica تحت راهنمایی دکتر تام بل انجام می‌شود که بیش از 3000 عمل بزرگ‌کردن سینه، لیپوساکشن، عمل زیبایی شکم و کانتورینگ بدن را انجام داده است.
مینی تامی تاک ریکاوری و جدول زمانی

بعد از جراحی: در حالی که ناراحتی بلافاصله پس از جراحی انتظار می رود، می توان آن را با داروهای تجویز شده مدیریت کرد.

 

چند روز اول پس از جراحی: توصیه می شود که بیماران در 2 تا 3 روز اول به آرامی راه بروند. علاوه بر این، ترجیحاً طوری راه بروند که کمی به جلو خم شوند تا از آسیب به برش جلوگیری شود.

 

دو هفته پس از جراحی: بیماران می توانند به سر کار خود بازگردند.

 

سه هفته پس از جراحی شکم  : بیماران ممکن است پوشیدن لباس فشرده خود را متوقف کنند. بیماران همچنین ممکن است فعالیت بدنی خود را از سر بگیرند.
چگونه برایجراحی شکم  آماده شویم

بیماران باید قبل از انجام یکی از بهترین جراحی های شکم در کانادا آماده شوند. دکتر بل در مورد آماده سازی های خاص با بیماران صحبت خواهد کرد. آماده سازی عمومی عبارتند از:

رسیدن و حفظ وزن در محدوده 15 پوند از وزن ایده آل بدن.
ترک سیگار.
قطع داروهای رقیق کننده خون
گرفتن یک ارزیابی پزشکی
قرار دادن شخصی برای کمک در منزل به مدت 3 روز پس از عمل.

آماده سازی برای هر بیمار کمی متفاوت است. دکتر بل و تیم SpaMedica دستورالعمل های خاصی را به بیماران ارائه می دهند.

هزینه جراحی شکم در تهران 

هزینه جراحی شکم در تهران بستگی به تعداد ناحیه مورد عمل دارد. قیمت جراحی هر ناحیه از حدود 15 میلیون تومان متفاوت است. توصیه اکید مجموعه جراحان انجام عمل در مراکز و بیمارستان فرمانیه معتبر است. گول هزینه های پایین جراحی های زیبایی را نخورید. قطعا تنها دلیل هزینه کم هر عمل مهارت پایین جراح و تیم اوست. یک نکته خیلی مهم این است که ریسک عمل با چنین جراحانی بالاتر از 50 درصد است. یعنی از هر دو نفر یک مورد ناراضی دیده می شود. جالب اینجاست که هزینه ترمیم لیپوماتیک قبلی خیلی بیشتر از عمل اولیه است. ما اینجاییم تا بصورت تخصصی بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم. هزینه عمل لیپوماتیک از حدود 15 تا 40 میلیون تومان است و قیمت دقیق آن بستگی به ناحیه عمل دارد.

هزینه جراحی شکم در مركز جراحی محدود ( دی كلینیك ) بین 30 تا 40 میلیون تومان میباشد مراکز جراحی – بهدار

هزینه جراحی شکم در  مرکز جراحی سینا شمیران

هزینه جراحی شکم در  مرکزپزشکي و جراحي سينا شميران در سال 1384 پس از اخذ مجوزهاي قانوني فعاليت خود را آغاز نموده در حال حاضر به عنوان فعال ترين مرکز جراحي در شمال تهران مي باشد . … 2- پلي کلينيک هاي تخصصي در رشته هاي تخصصي و فوق تخصصي در کليه رشته ها

هزینه جراحی شکم در  مراکز جراحی محدود استان تهران بین 30 تا 45 میلیون میباشد  بیمه کارآفرین

6, کلینیک مرکزی شهر, تهران / تهران. آدرس : بالاتر از میدان ونک، خسابان والی نژاد، پلاک 24. تلفن : ####. کلینیک مرکزی شهر. 7, مرکز جراحی محدود نور مطهری …

هزینه جراحی شکم در  کلینیک سعادت آباد

هزینه جراحی شکم در  کلینیک فوق تخصصی سعادت آباد کلینیک سعادت آباد بین 10 تا 30 میلیون

هزینه جراحی شکم در  کلینیک میرداماد – دی کلینیک و مرکز جراحی – بین 15 تا 35 میلیون

هزینه جراحی شکم در  دی کلینیک و مرکز جراحی میرداماد دارای اتاقهای عمل مجهز به جدیدترین امکانات و تجهیزات بی هوشی و هوشبری و متخصصین بیهوشی باتجربه و دقیق وآگاه به علوم روز – بین 15 تا 45 میلیون

هزینه جراحی شکم در  کلینیک جراحی زیبایی نسیم: کلینیک زیبایی | لیپوماتیک | بین 20 تا 35 میلیون

گالری تصاویر. کلینیک نسیم قیطریه یکی ازباسابقه ترین مراکز زیبایی درشمال تهران میباشد.همراه با کلینیک های تخصصی و اورژانس شبانه روزی،آزمایشگاه مجهز و.

قیمت جراحی شکم در تهران چقدر است؟
محدوده قیمت عمل جراحی شکم در مطب ما بین 7200 تا 12000 دلار است. این محدوده قیمت جراحی زیبایی “بالپارک” است (فقط تخمین زده می شود) که ما در وب سایت خود ارائه می دهیم. در مشاوره شخصی شما با دکتر، یک قیمت مشخص و جداگانه به شما داده می شود.

آیا جراحی شکم جدی است؟
 
برخی از عوارض احتمالی پس از جراحی شکم عبارتند از: درد، خونریزی، عفونت، بافت اسکار، فلج موقت روده و شوک. اگر شرایط پزشکی دارید که نیاز به جراحی شکم دارد، به مرکز جراحی ما مراجعه کنید و بهترین درمان شکم را در انکوریج دریافت کنید.

مدت زمان جراحی شکم چقدر است؟

اکثر جراحی های شکم بین چند ساعت طول می کشد. باید انتظار داشته باشید که 7 روز به اضافه یا منهای 3 روز در  بمانید. دوره نقاهت برای هر فرد متفاوت است، اما اکثر بیماران در یک دوره 1 تا 3 ماهه به روال معمول خود باز می گردند. یک رژیم کنترل درد تجویز خواهد شد.
هزینه های بیمارستان جراحی شکم به طور متوسط 2607 دلار در روز در سرتاسر تهران است و تهران (3726 دلار در روز) به عنوان گران ترین آنها از اورگان (3271 دلار) بالاتر است. وایومینگ (1383 دلار) …

هزینه اقامت در بیمارستان برای جراحی شکم در تهران چقدر است؟
هزینه ارائه مراقبت های تسکینی در آخرین ماه زندگی یک بیمار به طور متوسط حدود 1100 دلار در روز در تخت بیمارستان مراقبت های حاد است.

هزینه جراحی  زیبایی شکم در تهران چقدر است؟
طبق گزارش بنیاد خانواده کایزر، متوسط هزینه سالانه بیمه درمانی در تهران 7739 دلار آمریکا برای یک فرد و 22221 دلار تهران برای یک خانواده تا سال 2021 است - صورت حسابی که کارفرمایان معمولاً تقریباً سه چهارم آن را تأمین می کنند.

چگونه می توانم هزینه جراحی شکم را بدون بیمه پرداخت کنم؟
آیا می توانم برای جراحی شکم کمک مالی یا وام بگیرم؟ آره. شرکت‌های مالی متخصص، وام‌های پزشکی شخصی و طرح‌های مالی رقابتی را به‌طور خاص برای افرادی که بیمه درمانی خصوصی ندارند و می‌خواهند هزینه درمان خصوصی یا عمل جراحی زیبایی شکم خود را تامین کنند، ارائه می‌دهند.

هزینه جراحی شکم

جراحی شکم در بیمارستان تخصصی

هزینه جراحی زیبایی شکم

هزینه جراحی شکم در تهران

هزینه جراحی شکم در بیمارستان تخصصی
هزینه جراحی شکم در بیمارستان تخصصی

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.