سوزش ادرار بعد از لابیاپلاستی

سوزش ادرار بعد از لابیاپلاستی ، پس از جراحی مهم است که مراقب خود باشید و هر توصیه ای که جراح به شما داده است را رعایت کنید. عکس های عمل لابیاپلاستی / واکنش هر فردی به جراحی متفاوت است و شما سرعت بهبود و بهبودی خود را خواهید داشت. //تزریق چربی به واژن / لابیاها ناحیه کاملاً حساسی از بدن هستند،//تایتنینگ// بنابراین جای تعجب نیست که چند روز اول پس از لابیاپلاستی کاملاً دردناک باشد و جراح برای غلبه بر این مشکل به شما مسکن داده شود.

لابیاها متورم، کبود شده و دردناک خواهند شد که نشستن و ادرار کردن را ناراحت می کند. // لابیاپلاستی // شما می توانید با ادرار کردن در حمام یا با ریختن آب گرم روی منطقه هنگام رفتن به سرویس، ناراحتی را کاهش دهید.

کمپرس یخ یا کمپرس سرد می تواند به کاهش تورم کمک کند و باید تا حد امکان لباس های گشاد بپوشید تا از مالش جلوگیری شود./ سوزش ادرار بعد از لابیاپلاستی / این در نهایت با گذشت زمان کاهش می یابد، اما می تواند حدود دو هفته پس از جراحی ادامه یابد.

زخم ها به سرعت خوب می شوند و باید ظرف چند روز مهر و موم شوند. //تزریق چربی به واژن //برای تمیز نگه داشتن و عاری از هرگونه عفونت، رعایت استانداردهای بسیار بالایی از بهداشت ضروری است.// رفع تیرگی واژن // به شما پانسمان داده می شود تا بپوشید یا می توانید از یک حوله بهداشتی برای تمیز نگه داشتن ناحیه و جلوگیری از هرگونه مالش استفاده کنید.

دو بار در روز دوش گرفتن و شستشوی واژن پس از بازدید از توالت، ناحیه را زیبا و تمیز نگه می دارد و به بهبودی شما سرعت می بخشد. // هزینه عمل لابیاپلاستی //زخم‌ها، اگر به‌درستی درمان نشوند، می‌توانند گریه کنند و بهبودی برش‌ها طولانی‌تر شود و خطر عفونت افزایش یابد.

اسکارهای به جا مانده از مراقبت بعد از لابیاپلاستی حداقل هستند، برش ها به گونه ای طراحی شده اند که با چین های پوست شما ترکیب شود و با گذشت زمان بافت اسکار به سختی قابل مشاهده خواهد بود. خود بافت تا حد امکان انعطاف پذیر و انعطاف پذیر می شود، بنابراین هیچ ناراحتی مداوم یا طولانی مدت وجود ندارد.

پس از لابیاپلاستی باید دو هفته لباس زیر گشاد بپوشید تا از ساییدگی جلوگیری شود. // نخ واژینال // همچنین باید به مدت چهار تا شش هفته از رابطه جنسی خودداری کنید و برای مدت مشابه به جای تامپون از حوله های بهداشتی استفاده کنید. هر گونه اختلال در ناحیه واژن می تواند زخم ها را تحریک و ملتهب کند و بهبودی شما را بازگرداند.//هودکتومی //

جراح شما در این زمان شما را برای معاینه می بیند و به شما اطلاع می دهد // لابیاپلاستی قبل و بعد / که آیا قبل از برقراری رابطه جنسی باید بیشتر صبر کنید.

هنگامی که احساس آمادگی کردید، می توان سایر فعالیت های روزمره را از سر گرفت // عفونت واژینال //. این معمولاً چند هفته پس از انجام لابیاپلاستی است و بیشتر زنان حدود ده روز پس از جراحی به سر کار باز می گردند..// خشکی واژن // بهبودی تا حدود دو ماه پس از جراحی به طور کامل کامل نخواهد شد. در این زمان است که جراح شما را دوباره می بیند، مطمئن شوید که همه چیز درست شده است و عکس های بعد را بگیرید تا بتوانید اثر جراحی را ببینید و آنها را با عکس های گرفته شده در زمان مشاوره مقایسه کنید.

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.