جدیدترین روش عمل زیبایی واژن چیست ؟ آخرین روش عمل زیبایی واژن چیست ؟ بهترین روش عمل زیبایی واژن چیست ؟ کاملترین روش عمل زیبایی واژن چیست ؟ سوالات بالا و بسیاری از سوالات دیگر مانند آن جستجوهایی است که شما عزیزان در اینترنت و گوگل و شبکه های اجتماعی دنبال پاسخی برای آن هستید. مطمئنا دانشی که در شبکه های اجتماعی و اینترنت در حال توسعه است . و با توجه به مقالات تخصصی میتوان بهترین پزشک را انتخاب کرد

روابط زناشویی و جنسی بخش مهمی از زندگی افراد را به خود معطوف و مشغول ساخته و اثرات بسیار بر سایر عناصر زندگی فردی و اجتماعی گذاشته است. از این رو جدی گرفتن این موضوع و تعیین کیفیت آن برای بسیاری از افراد حائز اهمیت است . طی سالیان گذشته روشهای متعددی برای بهبود کیفیت زناشویی و جنسی ارایه شده بود . اما امروزه استفاده از فناوری نوین لیزر واژینال مرزها را در نور دیده و ابعاد تازه ای پیش روی جامعه زنان نهاده است.
پیشرفت ابزار و فناوری های متنوع لیزر واژینال و در نظرگرفتن نقش قدرت آن گویای این مدعا است. پیشرفت های مانند کیفیت بهتر لیزر واژینال و نوع استفاده آن میتواند بسیار کمک کننده باشد

هدف: این مقاله با هدف بررسی الگوهای شخصیتی افراد داوطلب جراحی زیبایی واژن انجام شده است. یکی از مهمترین دلیل برای انجام عمل زیبایی واژن را میتوان رضایت جنسی در زنان دانست. میل جنسی که از عواطف انسان سرچشمه میگیرد و این میل بسیار زیبا و موهبت الهی که در وجود انسانها قرار گرفته ،خود نیاز به توجه کردن دارد . لذا اندام تناسلی زنان و شکل مناسب آن در افزایش اعتماد به نفس خانمها بسیار مهم بوده است. خیلی از خانمها از متقارن نبودن لابیاها و سیاهی و شلی واژن خود گله مند هستند و ممکن است در رابطه جنسی شان احساس شرم کنند. که در این موارد به کمک واژینوپلاستی و یا جراحی زیبایی واژن میتوان این گونه مشکلات را برطرف نمود .
به اساس گزارشات رسیده از جامعه پزشکی زیبایی در جهان ، عمل زیبایی لابیاپلاستی ( به معنی کاهش سایز و شکل دهی واژن ) به سرعت در حال افزایش است . در سال 2016 حدود 45 درصد جراحی لابیاپلاستی افزایش داشته است . این افزایش به شکلی است که نسبت به سایر جراحی ها زیبایی قابل توجه بوده و هر سال نیز رو به افزایش است . در نظر سنجی ها مشخص شده که یکی از دلایل اصلی این افراد برای انجام این عمل لابیاپلاستی را میتوان رضایت جنسی دانست . به این ترتیب که اعتماد به نفس انها در انجام میل جنسی بالاتر میرود .

تحقیقات نشان داده اند هر چه خانم ها اندام تناسلی متناسب تری داشته باشند، تمایلشان به داشتن رابطه زناشویی و رضایت پس از برقراری رابطه شان هم بیشتر می شود. پس از رابطه‌جنسی، حس بویایی بهبود پیدا میکند هورمون پرولاکتین سبب میشود سلول های بنیادی مغز نورونهای جدیدی را در پیاز بویایی مغز ایجاد کنند.مغز مسئول ترشح هورمون لذت و مسئول ایجاد تفکرات و فانتزیهای جنسیست پس اگر میخواهید میل جنسی شما افزایش یابد، باید استرس و ناآرامی را از خود دور کنید.خانمی که به زیبایی اندام تناسلی و زیبایی واژن و ظاهر خود توجه میکند، همسرش از میل جنسـی بالاتری برخوردار و شانس “خیانت همسر” بسیار کمتر خواهد بود. همان طور که می دانید و ثابت شده است شهوت زن ها به نسبت مرد ها ۹ برابر بیشتر می باشد. شهوتی تر بودن زنان به این معنی است که آنها دیرتر تحریک می شوند ولی لذت و میزان تحریک آنها بسیار بیشتر از مردان می باشد. این امر که زنها دیر تر تحریک می شوند باعث می شود حیا بیشتری داشته و این امر بر تمایلات دیگرشان پیشی نمی گیرد. در واقع میل جنسی و شهوت مردان بسیار نیرومند تر از زنان است ولی در زنان کیفیت شهوت جنسی بسیار بیشتر می باشد وگر نه در بحث کمیت مردان بسیار شهوتی تر می باشند.
هرچه رابطه جنسی بیشتری داشته باشید ناتوانی جنسی كمتربه سراغ شما می‌آید. و رابطه جنسی به عواملی بستگی دارد . که یکی از این عوامل را میتوان به شکل زیبا و مناسب واژن اشاره کرد . داشتن شکل زیبایی واژن را میتوان با جراحی زیبایی واژن انجام داد . چون عروق و اعصاب دخیل در انزال قوی‌تر میشوند برقراری كمتر از 1 بار رابطه جنسی درهفته احتمال ناتوانی جنسی را 2 برابر میكند.

تایتنینگ واژن ، نخ واژن ، رفع تیرگی واژن ، هزینه جراحی لابیاپلاستی ، پرینه پلاستی

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.