تعریف عمل لابیاپلاستی

 لابیاپلاستی | عمل لابیاپلاستی | جراحی لابیاپلاستی ،عمل لابیاپلاستی یا جراحی زیبایی واژن٬  زیبایی و قرینه سازی ناحیه دستگاه تناسلی است . این عمل تنها برای زیبایی واژن استفاده نمیشود٬ گاه جنبه های درمانی دارد. .عکس های عمل لابیاپلاستی / … در ایران این عمل از جمله جراحی های زیبایی که مختص زیبایی دستگاه تناسلی است … این عمل همچنین جزو عمل های معروف زیبایی در زنان به حساب می آید. در بین خانمهایی که به رابطه جنسی اهمیت میدهند بیشتر دیده میشود . در واقع لابیاپلاستی را میتوان به بهبود شکل و فرم ظاهر لابیا ها عنوان کرد ./ بی اختیاری ادرار در زنان / به طوری که بعد از عمل جراحی لابیاپلاستی شخص از با اعتماد به نفس بیشتری به رابطه جنسی خود با همسرش ادامه میدهد . //تایتنینگ//  اینکه چقدر عمل زیبایی لابیاپلاستی میتواند موفقیت امیز باشد بستگی به تجربه و دست جراح زیبایی لابیاپلاستی دارد . // لابیاپلاستی //

 نکات طلایی عمل لابیاپلاستی

  1. مشاوره قبل از لابیاپلاستی لازم است
  2. عمل لابیاپلاستی به صورت سرپایی میباشد .
  3. جراح لابیاپلاستی باید متخصص زنان باشد .
  4. تست پاپ اسمیر قبل از لابیاپلاستی الزامی است .
  5. تست HPV قبل از جراحی لابیاپلاستی لازم است .
  6. عمل لابیاپلاستی در مطب ، کلینیک ، بیمارستان قابل انجام است .
  7. بین 24 الی 72 ساعت بعد از لابیاپلاستی نباید فعالیت سنگین کرد
  8. هزینه عمل لابیاپلاستی بین 1 و نیم میلیون الی دو و نیم میلیون متغیر است

لابیاپلاستی در زنان یائسه

زنان  در هر دهه در زندگی خودشان نیازهای اساسی دارند که نیاز جنسی یکی از مهمترین انهاست . // سوزش ادرار بعد از لابیاپلاستی / عمل زیبایی لابیا در زنان یائسه هم دیده میشود . اینکه خانمی با شرایط یائسگی قصد انجام عمل لابیا پلاستی را دارد میتوان به این نکته اشاره کرد که این عمل از ابعاد روجی هم برخوردار است

 دوره نقاهت عمل لابیاپلاستی

معمولاً خانمها 2-4 هفته بعد از عمل لابیاپلاستی به زندگی روزمره و فعالیتهای ورزشی خود برمی گردند. .//تزریق چربی به واژن // ممکن است بعد از  7-9 هفته قبل از زخم شدن ناحیه لابیا به اندازه کافی قوی باشد تا شما به روابط جنسی بازگردید ،که البته باید ابتدا با پزشک و جراح زنان خود مشورت کنید. labiaplasty روشی شاد و مؤثر و با نتایج ماندگار است.// رفع تیرگی واژن //

عمل لابیاپلاستی در کجا انجام میشود ؟

روشهای غیر تهاجمی برای لابیاپلاستی را در بیشتر موارد در همان اتاق معاینه مطب پزشک انجام میدهند و این روشها ماهیت جراحی ندارند . درمانهای تزریقی و روشهای جوانسازی واژن و لابیاپلاستی با لیزر برخی از درمانها با لیزر از این روشها است .

روشهای جراحی تهاجمی را میتوان در محیط سرپایی انجام داد ..// هزینه عمل لابیاپلاستی // روشهای ساده تر مثل لابیاپلاستی با لیزر ، لیزر زیبایی واژن میتوان در مطب جراح زنان انجام داد . روشهای تهاجمی تر را باید در بیمارستان یا یک مرکز جراحی انجام داد .این مرکز ممکن است در همان مطب باشد یا به صورت یک مرکز مستقل عمل کند . // نخ واژینال // هر مرکزی که در این روشتهای جراحی تهاجمی انجام میشود باید دارای

 پروانه رسمی باشد

میتوانم محل جراحی خود را انتخاب کنم ؟

در کل جراح پلاستیک شما قاعدتا جایی را برای جراحی ترجیح میدهد .اگرحق انتخاب با شما باشد و از لحاظ ایمنی هم تفاوتی نکند ان وقت حتما هزینه های ان دو محل را با هم مقایسه کنید .

انتخاب محل گذراندن دوره نقاهت عمل لابیاپلاستی : معمولا در مورد دوره نقاهت لابیاپلاستی گزینه های بیشتری در اختیارتان خواهد بود .امروزه اندک اند روشهایی که مستلزم شب ماندن در بیمارستان باشند . //هودکتومی // در اغلب موارد میتوانید در خانه یا در هتل با کمک یک دوست ، عضوی از خانواده یا استخدام فردی حرفه ای به راحتی دوره نقاهت لابیاپلاستی را بگذرانید .

جراح شما ممکن است مرکزی برای مراقبتهای پس از عمل لابیاپلاستی را که به نظرش مطمئن و به صرفه است به شما توصیه کند . در چنین محلی می توانید زیر نظر پرستاران راحت و در خلوت دوره نقاهت را بگذرانید .// لابیاپلاستی قبل و بعد //همیشه خوب است که پیش از عمل لابیاپلاستی از این محل دیدار کنید و درباره خدمات و تسهیلات و هزینه های ان پرس و جو کنید بعد تصمیمی بگیرید که البته مبتنی بر توصیه جراحتان باشد.

 

هدفهای واقع بینانه برای لابیاپلاستی کدام اند ؟

مقصود از هدفهای واقع بینانه در جراحی لابیاپلاستی این است که کاملا درک کنید // عفونت واژینال // که عمل لابیاپلاستی برایتان چه کارهایی میتواند بکند و چه کارهایی نمیتواند .// خشکی واژن //  پیش از فکر کردن به جراحی لابیاپلاستی و پیش از تصمیم گیری برای انجام جراحی لابیاپلاستیک این پرسشها را از خود بپرسید ؟

  1. چرا میخواهم جراحی لابیاپلاستی کنم ؟
  2. امیدوارم با جراحی پلاستیک مشخصا چه چیزی به دست بیاورم ؟
  3. آیا دیگران هم ان چیزی را که من می بینم و امیدوارم با جراح لابیاپلاستی ان را بهبود ببخشم میبیند ؟
  4. عمل لازم برای دستیابی به تغییری که در نظر دارم برای سلامتی و جان من چه خطری دارد ، ایا اماده ام این خطر را بپذیریم
  5. انتظار دارم جراحی لابیاپلاستی از لحاظ جسمانی چه نتیجه ای برایم داشته باشد .

اگر بتوانید با اطمینان به این پرسشها پاسخ دهید ان وقت همراه با جراحتان می توانید معلوم کنید که هدفهایتان واقع بینانه اند یا نه .

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.