سوالات متداول ابدومینوپلاستی

عمل ابدومینوپلاستی من چقدر طول می کشد؟

در صورتی که در فرم خوبی بمانید، نتایج جراحی شکم شما باید چندین سال باقی بماند.عمل جراحی لیپوماتیک با این حال، در صورت افزایش یا کاهش وزن زیاد، ممکن است به روش دیگری برای تایک شکم نیاز داشته باشید.

سوالات متداول ابدومینوپلاستی
سوالات متداول ابدومینوپلاستی

عمل جراحی شکم چگونه انجام می شود؟

تامی تاک  سوالات متداول ابدومینوپلاستی شامل برداشتن پوست و بافت اضافی از طریق یک برش افقی است که در امتداد پایین شکم قرار دارد.
چگونه می توانم بفهمم که کاندید خوبی برای عمل جراحی شکم هستم؟

سوالات ابدومینوپلاستی
سوالات ابدومینوپلاستی

به طور کلی، افراد سالم با رسوبات چربی سرسخت، بهترین کاندیدها برای عمل جراحی شکم هستند. کاندیدای عمل جراحی شکم، فرد سالمی خواهد بود که نسبتاً به وزن ایده آل او نزدیک است. تامی تاک یک راه حل سریع برای چاقی نیست.
در طول مشاوره اولیه چه انتظاری می توانم داشته باشم؟

اگر قصد انجام عمل جراحی زیبایی شکم را دارید، باید با دکتر گلدشتاین مشورت کنید. شما با بحث در مورد سلامتی و سابقه پزشکی خود شروع خواهید کرد. از شما خواسته می شود که تاریخچه پزشکی کامل خود را به دکتر گلدشتاین ارائه دهید، مانند تمام داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید، آلرژی ها، جراحی های قبلی، و سایر اطلاعات مربوط به سلامتی. شما همچنین انتظارات خود را پس از این روش مورد بحث قرار خواهید داد.

سوالات عمل ابدومینوپلاستی
سوالات عمل ابدومینوپلاستی

آیا برای آماده شدن برای لیپوساکشن کاری باید انجام دهم؟

اگر سیگار می کشید، باید آن را ترک کنید. سیگار کشیدن می تواند تا حد زیادی خطر عوارض مربوط به خونریزی و سایر مشکلات گردش خون را افزایش دهد. در روز انجام عمل جراحی شکم، هشت ساعت قبل از عمل نباید چیزی بخورید یا بنوشید. هر دارویی که مصرف می کنید باید توسط دکتر گلدشتاین ارزیابی و تایید شود.
چه نوع بیهوشی در حین عمل جراحی شکم انجام می شود؟

در طی عمل جراحی شکم، بیهوشی عمومی به شما داده خواهد شد.
آیا می توانم همان روزی که شکمم انجام شد به خانه برگردم؟

دکتر گلدشتاین می‌خواهد که بیماران شکمی او یک شب برای مشاهده بمانند.
چه مدت بیکار خواهم بود؟

شما باید بتوانید ظرف دو هفته پس از عمل جراحی شکم به سر کار خود بازگردید. همچنین می‌توانید در این زمان فعالیت‌های منظم خود را از سر بگیرید، اما باید حداقل به مدت شش هفته از ورزش و سایر فعالیت‌های شدید خودداری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد جراحی زیبایی شکم، لطفاً با دکتر گلدشتاین در مطب جراحی پلاستیک ما در رود آیلند یا کانکتیکات تماس بگیرید یا ایمیل بزنید.

مشاوره محرمانه خود را با دکتر لئون گلدشتاین در مناطق پراویدنس، رود آیلند یا نیوهون، کانکتیکات برنامه ریزی کنید.

چگونه بفهمم که نیاز به لیپوساکشن یا لیپوساکشن دارم؟

اگر بچه دار شده اید و پوست شکم شما کشیده شده است یا وزن زیادی از دست داده اید، احتمالاً برای برداشتن پوست اضافی و سفت شدن ماهیچه های شکم نیاز به جراحی شکم دارید. در عین حال، دستگیره های عشق را می توان ساکشن کرد تا ظاهر کلی شکم شما را بهبود بخشد. اگر رول بیش از حد پوست و چربی شکم دارید، گاهی اوقات لیپوساکشن و فقط برداشتن رول (پانوس) ظاهر بسیار بهبود یافته ای را بدون انجام کامل شکم به شما می دهد.
آیا من کاندید خوبی برای ابدومینوپلاستی هستم؟

کاندیدای عالی برای ابدومینوپلاستی دارای BMI (شاخص توده بدن) طبیعی است. حتی اگر کمی اضافه وزن دارید (BMI 30)، ممکن است کاندیدای آن باشید. اکثر افراد با BMI بالای 30 ابتدا باید از طریق رژیم غذایی و ورزش به کاهش وزن دست یابند تا انتظارات شما با لیپوساکشن برآورده شود.
اینجا را کلیک کنید تا به این ماشین حساب ساده BMI دسترسی پیدا کنید تا به شما کمک کند تعیین کنید آیا BMI شما بیش از 30 است یا خیر و آیا باید رژیم غذایی و ورزش را به عنوان اولین قدم برای داشتن بدنی سالم تر و زیباتر در نظر بگیرید.
چه چیزی با ابدومینوپلاستی اصلاح می شود؟

این جراحی برای خلاص شدن از شر تمام پوست اضافی بین ناحیه تناسلی و ناف طراحی شده است. همچنین ماهیچه های شکم را که معمولاً بعد از بارداری کشیده می شوند، سفت می کند.
علائم کشش چطور؟

علائم کشش یا “striae” بین ناحیه تناسلی و ناف شما برداشته می شود. آنهایی که بالای ناف قرار دارند به پایین منتقل می شوند اما باقی خواهند ماند.
جای زخم چگونه است؟

من سعی می کنم جای زخم را تا حد امکان کم و کوتاه نگه دارم. در خط بیکینی شما خواهد بود. همچنین وقتی ناف شما دوباره جاگذاری می شود، زخمی در اطراف ناف شما ایجاد می شود. در ابتدا، زخم ها یک خط قرمز نازک هستند. بالغ شدن کامل اسکار تا 2 سال طول می کشد.
اسکار سزارین یا سایر اسکارهای شکمی من چه می شود؟
جای سزارین را برمی دارم و جای آن را با جای زخم شکم می گذارم. اگر سایر اسکارها زیر ناف باشند، ممکن است برداشته شوند.
آیا می توانم همزمان لیپوساکشن هم انجام دهم؟

بله، من اغلب دستگیره های عشق و سایر نواحی را همزمان مکش می کنم.
چه کسی صلاحیت انجام عمل جراحی شکم را دارد؟

این مهمترین سوالی است که می توانید بپرسید. یک جراح پلاستیک دارای مجوز بورد با تجربه در انجام جراحی زیبایی ایده آل است. همچنین، از آنجایی که این کار اغلب به عنوان یک روش سرپایی در مطب پزشک انجام می شود، می خواهید بدانید که آنها می توانند در صورت وجود مشکل، شما را به بیمارستان خود ببرند. مطمئن شوید که آنها از امتیازات پذیرش در یک بیمارستان محلی برخوردار هستند. صلاحیت پزشک خود را بررسی کنید. اطمینان حاصل کنید که (او) توسط هیئت جراحی پلاستیک آمریکا تایید شده است. برای پیدا کردن این موضوع، به آدرس زیر بروید: www.certificationmatters.org/is-your-doctor-board-certified/search-now.aspx. شما باید ثبت نام کنید، اما رایگان است.
از چه نوع بیهوشی استفاده می کنید و این عمل را در کجا انجام می دهید؟

برای ابدومینوپلاستی معمولا از بیهوشی عمومی استفاده می کنم. می‌توانید این روش را در بیمارستان لنوکس هیل یا بیمارستان چشم، گوش و گلو منهتن یا در مرکز جراحی سرپایی من که دارای گواهی AAAASF است انجام دهید. گزینه دوم ارزان تر خواهد بود.
ریکاوری چگونه است؟

من از یک بی حس کننده موضعی طولانی مدت استفاده می کنم که به مدت 2 تا 3 روز به شما تسکین می دهد. به شما داروی ضد درد نیز داده می شود تا از راه دهان مصرف کنید. برای خلاص شدن از شر مایع اضافی که می تواند انباشته شود، یک زهکش وارد می کنید. ما به شما دستورالعمل های کامل در مورد نحوه استفاده از آن را ارائه می دهیم. درن معمولاً در اولین ویزیت بعد از عمل شما برداشته می شود. شما در خانه استراحت می کنید و 2-3 روز آن را راحت می کنید. برای حفظ گردش خون، مقداری حرکت مناسب است. برای حدود 3 هفته از یک باندر شکمی روی این ناحیه استفاده خواهید کرد. درد معمولاً حداقل است و ناراحتی معمولاً پس از چند روز کاملاً از بین می رود. معمولاً می توانید ظرف 10-14 روز به سر کار بازگردید.
چه زمانی نتیجه نهایی را می بینم؟

در طی چند هفته اول تقریباً تمام تورم معمولاً از بین می رود. بالغ شدن اسکار ممکن است یک یا دو سال طول بکشد.

سوالات متداول ابدومینوپلاستی

سوالات متداول ابدومینوپلاستی

سوالات متداول ابدومینوپلاستی

سوالات متداول ابدومینوپلاستی

سوالات متداول ابدومینوپلاستی
سوالات متداول ابدومینوپلاستی

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.