رفع تیرگی واژن با بهترین لیزر

رفع تیرگی واژن با بهترین لیزر ، سفید کردن واژن تهران ، روشی است که افراد برای رفع تیرگی ناحیه تناسلی به آن متوسل می شوند. بسیاری از بیماران از این روش لیزر رضایت داشته اند و روشی بسیار ارجح است.

تیرگی در ناحیه تناسلی می تواند باعث عدم اعتماد به نفس در افراد شود. به همین دلیل با اعمال چنین روش هایی تصویر بهتری به دست می آید و از مشکلات مربوط به اعتماد به نفس جلوگیری می شود. 

مناسب‌تر است که این برنامه را «سفیدکننده فرج» به جای «سفید کردن واژن» بنامیم. نخ واژن فرج قسمت بیرونی اندام تناسلی زنانه است.

عملیات بلیچینگ ولو برای روشن شدن تن رنگ فرج که به مرور زمان سیاه یا تیره تر می شود و ظاهری زیباتر انجام می شود. از نظر پزشکی به آن هایپرپیگمانتاسیون گفته می شود. این روش را می توان در قسمت های مختلف بدن غیر از ناحیه تناسلی نیز اعمال کرد.

روش های رفع تیرگی واژن ناحیه تناسلی

درمان‌های مربوط به ناحیه تناسلی اخیراً به عمل‌هایی تبدیل شده‌اند که اغلب توسط زنان مورد تحقیق و بررسی قرار می‌گیرند. با افزایش مشکلات مربوط به این منطقه، علاقه شدید به این درمان ها روز به روز افزایش یافته است. در بین این درمان ها، سفید کردن واژن با لیزر یکی از روش های درمانی ترجیح داده شده است. روشی که در بین مردم به این نام رایج است به سفید کردن فرج نیز معروف است.

رفع تیرگی واژن (تناسلی) چگونه انجام می شود؟

در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های بسیار جدی در روش‌های سفید کردن واژن که با فناوری لیزر اعمال می‌شود، رخ داده است. لیزر به لطف اثر حرارتی خود پوست را گرم می کند. یعنی با افزایش سنتز کلاژن باعث لایه برداری پوست می شود. بنابراین، لایه برداری می کند. بنابراین، 40 درصد روشن شدن در رنگ پوست رخ می دهد.

این روش در یک جلسه اعمال می شود. این یک فرآیند بسیار کوتاه است. پس از انجام عمل، هیچ دردی احساس نمی شود و محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید بلافاصله به زندگی عادی بازگردید.

چرا واژن (فرج) تیره رفع تیرگی واژن می شود؟

فرج ساختاری دارد که بسیار مستعد تغییر رنگ و تیره شدن است. به همین دلیل ممکن است تاریک شدن این منطقه به مرور زمان رخ دهد. به خصوص با بالا رفتن سن، یکی از شایع ترین علل تیرگی است. به همین ترتیب، اختلالات هورمونی و تیرگی پس از زایمان احتمال بیشتری دارد.
علل تیره شدن واژن

پوشیدن مداوم لباس زیر مصنوعی، استفاده روزانه از پد، پوشیدن لباس‌های بسیار تنگ، پاک‌کننده‌هایی که تعادل پوست و PH را به هم می‌زند، کرم‌ها و دئودورانت‌ها را می‌توان از جمله عواملی برشمرد که می‌توانند باعث تیرگی قسمت بیرونی ناحیه تناسلی شوند.

علل تیره شدن واژن

پوشیدن مداوم لباس زیر مصنوعی، استفاده روزانه از پد، پوشیدن لباس‌های بسیار تنگ، پاک‌کننده‌هایی که تعادل پوست و PH را به هم می‌زند، کرم‌ها و دئودورانت‌ها را می‌توان از جمله عواملی برشمرد که می‌توانند باعث تیرگی قسمت بیرونی ناحیه تناسلی شوند.

به همین ترتیب، لیزر اپیلاسیون، استفاده از کرم های موبر و استفاده از موم را می توان از جمله اقداماتی برشمرد که باعث تیرگی ناحیه تناسلی می شود. تمام تیرگی های ناحیه تناسلی را می توان با سفید کردن واژن با لیزر اصلاح کرد.
بعد از عمل سفید کردن واژن با لیزر

هیچ عارضه جانبی جدی در بیمارانی که به دنبال روش سفید کردن واژن با لیزر بودند مشاهده نشد. قرمزی بسیار خفیف ممکن است در ناحیه ایجاد شود. به همین ترتیب، شکایاتی مانند سوزش و سوزش را می توان جزو عوارض جانبی پس از عمل به حساب آورد.

چند روز پس از اتمام عمل، ناحیه تیره تر و پوسته پوسته تر می شود. سپس پوست کنده شده و از روی پوست پاک می شود. پس از این روش، هیچ محدودیتی برای زندگی جنسی وجود ندارد.

آیا سفید کردن واژن با لیزر خطراتی دارد؟

سفید کردن واژن با لیزر معمولاً هیچ آسیب یا خطری ندارد. اما انتخاب اشتباه و مبتدی پزشک می تواند باعث سوختگی پوست شود. به همین دلیل دقت در انتخاب پزشک بسیار مهم است.

اگر عمل خود را توسط پزشک متخصص انجام دهید، احتمال بروز هرگونه مشکل بسیار کم است. این ممکن است به این دلیل باشد که فرد پوست بسیار حساسی دارد.

به همین ترتیب، دوز پرتوهای لیزر را نمی توان تنظیم کرد و زمانی که دوز کمتر از آنچه باید داده شود، اثری از این روش وجود ندارد. به همین دلیل توجه به انتخاب کلینیک و پزشک برای لیزر اهمیت دارد.
آیا سفید کردن واژن دائمی است؟

فرج به عوامل خارجی بسیار حساس است. به همین دلیل احتمال تیره شدن مجدد واژن پس از عمل سفید کردن وجود دارد. مراقبت دقیق از ناحیه بعد از عمل از تیره شدن مجدد آن جلوگیری می کند.

برای جلوگیری از تیرگی مجدد یا به تعویق انداختن تیرگی، توجه به رژیم غذایی سالم ضروری است. به همین ترتیب، با انجام اقدامات احتیاطی مانند انجام ورزش، پرهیز از محصولات شیمیایی و پوشیدن لباس زیر نخی می توان از تیرگی رنگ جلوگیری کرد. با انجام این فرآیندها دوره تیرگی را طولانی می کند، البته نمی توان به طور کامل از آن جلوگیری کرد.
در چه شرایطی تیرگی ناحیه تناسلی افزایش می یابد؟

سایر لینک ها :

تایتنینگ واژن ، نخ واژن ، رفع تیرگی واژن

 

1 تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.