تایتنینگ

بهترین جراح تایتنینگ واژن ،تایتنینگ ،تایتنینگ واژن چیست ، تایتنینگ به انگلیسی ، بولت تایتنینگ ، لیفت تایتنینگ چیست ، وایتنینگ چیست ، تایتنینگ پوست صورت ، هایفو واژینال تایتنینگ چیست؟ علل گشادی و شل شدن واژن چیست؟ · مزایای تایتنینگ واژن · انواع روش های درمان شل شدن و گشادی واژن · سوالات متداول درباره روش های تنگ کردن واژن ، در نتیجه افزایش سن و به ویژه پس از زایمان، بسیاری از زنان متوجه می شوند که عضلات واژن آنها ضعیف و کشیده شده است. این می تواند باعث شود که رابطه جنسی برای زن و شریک زندگی او کمتر لذت بخش باشد.. (هزینه عمل لابیاپلاستی در شیراز ) واژینوپلاستی می تواند به شما کمک کند تا با سفت کردن ماهیچه های واژن،(عکس واقعی لابیاپلاستی ) لذت جنسی را در زندگی عاشقانه خود به دست آورید.

تایتنینگ واژن چیست؟

شما تحت بیهوشی عمومی یا آرامبخش موضعی قرار خواهید گرفت. عمل جراحی ( بهترین جراح تایتتنینگ )معمولا کمتر از یک ساعت طول می کشد. جراحان پلاستیک تورنتو دکتر لیست، دکتر احمد یا دکتر آستین برش های کوچکی در داخل ناحیه واژن ایجاد می کنند تا ماهیچه های شل را به هم بپیوندند و آنها را کوتاه کنند. دهانه واژن نیز سفت خواهد شد. سپس تمام برش ها با نخ های قابل حل بسته می شوند. این تضمین می‌کند که بیماران سفت کننده واژن در تورنتو و میسیساگا مجبور نباشند در کلینیک حضور یابند تا بخیه‌ها در تاریخ بعدی برداشته شوند.
بهترین کاندیداها برای تنگ کردن واژن

بهترین کاندیداهای تایتنینگ

زنانی هستند که دریافته اند که رابطه جنسی به دلیل کشش ماهیچه های واژن کمتر لذت بخش شده است. زنانی که در حال حاضر باردار هستند یا در تلاش برای باردار شدن هستند کاندیدای مناسبی برای این جراحی نیستند.
آماده شدن برای سفت کردن واژن

در کلینیک جراحی پلاستیک، ما درک می کنیم که بحث در مورد تایتنینگ دشوار است. دکتر لیست، نگرانی های شما را جدی خواهند گرفت و همانطور که با همه بیماران تنگ کننده واژن خود رفتار می کنیم، با مهربانی، ملاحظه و وقار با شما رفتار خواهند کرد. اگر با یک پرستار زن احساس راحتی بیشتری می کنید، ما با کمال میل اطمینان حاصل می کنیم که در طول مشاوره شما حضور داشته باشد.

دستورالعمل های کامل در مورد نحوه آماده شدن برای جراحی واژینوپلاستی به شما داده می شود و نیاز به معاینه زنان و تست بارداری دارید.

ریکاوری عمل تایتنینگ

پس از جراحی تایتنینگ باید به آرامی ناحیه مورد نظر را با آب و صابون به طور منظم بشویید. به مدت 4-2 هفته تورم و کبودی خفیف وجود خواهد داشت. ممکن است حدود یک هفته بعد از جراحی مقداری درد وجود داشته باشد، اما به طور کلی درد بسیار کمی با این عمل وجود دارد. نسخه ای برای داروهای ضد درد و آنتی بیوتیک ها برای همه بیماران تورنتو واژینوپلاستی ما قبل از جراحی برای کمک به درد و جلوگیری از هرگونه عفونت داده می شود.

شما باید به مدت 6 هفته از هر گونه قرار دادن واژینال از جمله آمیزش و تامپون خودداری کنید. این به برش ها اجازه می دهد تا به طور کامل بهبود یافته و از هر گونه باز شدن مجدد جلوگیری شود. همچنین باید از بلند کردن اجسام سنگین و تحرک بیش از حد در حین مدفوع خودداری کنید زیرا ممکن است بر بهبودی شما تأثیر منفی بگذارد. بخیه ها خود به خود حل می شوند و بیرون می آیند.

شما باید بتوانید یک هفته پس از جراحی تایتنینگ به سر کار خود بازگردید و یک برنامه ورزشی سبک را از سر بگیرید. به مدت 4-6 هفته از بلند کردن اجسام سنگین یا ورزش های شدید خودداری کنید.

خطرات و عوارض تایتنینگ

هر عملی دارای خطرات و عوارض احتمالی است. خوشبختانه اکثریت قریب به اتفاق بیمارانی که تحت عمل جراحی واژینوپلاستی قرار می‌گیرند هیچ مشکلی با عمل جراحی خود ندارند و از نتایج آن بسیار راضی هستند. خطرات نادر هستند اما در صورت وقوع ممکن است نیاز به داروهای اضافی یا حتی جراحی باشد. چنین خطراتی شامل عفونت، خونریزی، زخم، درد در هنگام مقاربت و تغییر شکل است. جراحی می تواند منجر به مقاربتی دردناک شود. با این حال، اکثر بیماران سفت کننده واژن ما هرگز این خطرات را تجربه نمی کنند.

لطفاً در نظر داشته باشید که در کلینیک جراحی پلاستیک، ما هر گونه مشکلی را برطرف می کنیم یا هر عارضه ای را به صورت رایگان درمان می کنیم. اگر نتیجه رضایت‌بخشی نداشتید و فکر می‌کنیم جراحی اضافی به حل مشکل کمک می‌کند، ما جراحی را رایگان انجام می‌دهیم.

گالری تایتنینگ

بلافاصله بعد از واژینوپلاستی متوجه تفاوت خواهید شد. کانال واژن باید خیلی سفت تر باشد. پس از بهبودی کامل، حدود شش هفته پس از جراحی، مقاربت باید برای شما و همسرتان بسیار لذت بخش تر باشد.

برای مشاهده نتایج طیف گسترده ای از روش ها از گالری عکس ما دیدن کنید.

هزینه تایتنینگ

 عمل تایتنینگ می تواند یک جراحی استرس زا برای زنان باشد تا از نظر روحی و روانی برای آن آماده شوند، اما پاداش حاصل از آن می تواند تغییر زندگی باشد. ما می‌خواهیم به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنیم، به همین دلیل است که ما مشاوره‌های رایگان و گزینه‌های تامین مالی در دسترس داریم تا به شما کمک کنیم از آنچه هستید بهترین استفاده را ببرید. سفت کردن واژن معمولاً تحت پوشش مراقبت‌های بهداشتی استانی یا مزایای شرکتی قرار نمی‌گیرد، اما در مشاوره رایگان شما، جراحان پلاستیک متخصص ما جزئیات جراحی را با شما شرح می‌دهند و برآورد دقیقی از هزینه را به شما ارائه می‌دهند. هر فرد متفاوت است، بنابراین هر عمل جراحی متفاوت است، و به همین دلیل است که ما هزینه یکسانی برای این روش نداریم.

فواید تایتنینگ چیست؟

تایتنینگ فواید زیادی دارد که می تواند به موارد زیر کمک کند:

افزایش لذت در طول مقاربت
به شما اعتماد به نفس بیشتری می دهد و اضطراب شما را در زندگی روزمره کاهش می دهد
سفت کردن واژن
کاهش خشکی واژن و در نتیجه بهبود روانکاری
بهبود علائم آتروفی واژن (زمانی که دیواره‌های واژن نازک‌تر، خشک‌تر یا ملتهب می‌شوند)
بهبود شلی واژن
بهبود بی اختیاری ادرار استرسی (SUI)
کاهش تعداد عفونت های مکرر مانند واژینوز باکتریال (BV)

برخی از زنان ممکن است در مراحل مختلف زندگی خود از جوانسازی واژن بهره مند شوند. به عنوان مثال، برخی از زنان متوجه می شوند که داشتن یک نوزاد یا زایمان های متعدد می تواند به معنای از دست دادن قابلیت ارتجاعی و سفت شدن واژن باشد. برخی دیگر ممکن است به دلیل ضعف عضلات کف لگن، بی اختیاری استرس را تجربه کنند.

می توانید در مورد علائم علل ضعف کف لگن و نحوه درمان آنها بیشتر بخوانید.

سندرم ادراری تناسلی یائسگی، یک اختلال شایع که زنان در دوران یائسگی را تحت تاثیر قرار می دهد، می تواند تاثیر منفی بر کیفیت زندگی داشته باشد. علائم سندرم تناسلی ادراری یائسگی عبارتند از:

مشکلات ادراری
درد همراه با مقاربت
خشکی واژن
تحریک واژن

برخی از تکنیک‌های سفت کردن واژن، مانند فرکانس رادیویی یا O Shot، در واقع می‌توانند با افزایش روان‌کاری طبیعی واژن، مقاربت را لذت‌بخش‌تر کنند.

چگونه می توانم آن پایین تایتنینگ بدون جراحی شوم؟

ورزش کگل ، کگل برای تقویت کف لگن، کاهش بی اختیاری و بهبود رضایت جنسی بسیار موثر است. کگل ماهیچه های کف لگن شما را در چندین ست تکرار در طول روز سفت می کند.

روش های تنگ کردن واژن  برای جلوگیری از بسیاری از “درمان های خانگی” وجود دارد که افراد ادعا می کنند واژن شما را سفت می کند. این درمان ها اغلب شامل گرما، مواد شیمیایی یا محصولات غذایی است که می تواند منجر به سوختگی و عفونت شود. سعی نکنید واژن خود را با استفاده از هر یک از موارد زیر سفت کنید: آب داغ.

از آنجایی که دیواره واژن حاوی فیبرهای کلاژن است، به مرور زمان این فیبرها می توانند کشیده شوند و باعث از دست دادن قابلیت ارتجاعی دیواره واژن شوند. این می تواند باعث کاهش لذت از رابطه جنسی شود. علاوه بر بخش طبیعی پیری، این کاهش کشش را می توان پس از تولد کودک افزایش داد. زنان همچنین ممکن است متوجه بی اختیاری ادرار شوند. یکی دیگر از پیامدهای از دست دادن قابلیت ارتجاعی واژن می تواند عفونت های مکرر واژن باشد که ناتوان کننده و ناراحت کننده هستند.

فن آوری جدید به ما این امکان را داده است که یک تکنیک انقلابی برای سفت کردن دیواره های واژن ارائه دهیم. استفاده از تایتنینگ واژن لیزر FemiLift برای تحریک رشد کلاژن، دیواره واژن را سفت می کند و در نتیجه حس جوانی بیشتری را به شما باز می گرداند. همچنین به کاهش بی اختیاری ادرار کمک می کند. علاوه بر این، بازخوردها نشان داده است که سفت کردن واژن با لیزر با استفاده از FemiLift به کسانی که از خشکی و عفونت های مکرر واژن رنج می برند نیز کمک می کند.

تایتنینگ واژن با لیزر با فیمی لیفت

دردناک نیست – زنانی که این روش را انجام داده اند فقط احساس گرما دارند اما هیچ درد ندارند.
بدون توقف
یک روش بسیار سریع است، در عرض چند دقیقه
تکنولوژی اثبات شده است

زنان فوراً و سپس بعد از مدت کوتاهی، اغلب چند روز، متوجه نتایج می شوند. تعداد درمان های FemiLift که به آنها نیاز دارید برای نتایج طولانی مدت به شما توصیه می شود. قبل از انجام هر گونه درمان FemiLift، این موضوع در مشاوره با شما در میان گذاشته خواهد شد.

تنگ کردن غیر جراحی واژن چیست؟

سفت کردن واژن غیر جراحی که به عنوان جوانسازی واژن با تایتنینگ نیز شناخته می شود، یک روش غیر جراحی است که از دستگاه های مبتنی بر انرژی برای سفت کردن عضلات داخل واژن استفاده می کند.
چرا سفت کردن واژن غیر جراحی انجام می شود؟

واژن شما می تواند با گذشت زمان، نوسانات وزن، بارداری و آسیب تغییر کند. اگر به دنبال یک گزینه غیرجراحی برای سفت کردن واژن خود هستید، جوانسازی واژن ممکن است برای شما مناسب باشد.

اگر هر یک از نگرانی های زیر را دارید، تنگ کردن واژن بدون جراحی یک گزینه عالی است:

ساختار واژن شما به دلیل افزایش سن، کاهش وزن یا بارداری تغییر کرده یا کشیده شده است.
اثرات زایمان منجر به کاهش حس در هنگام مقاربت شده است.
شما نمی خواهید تحت عمل جراحی تایتنینگ واژن (واژینوپلاستی) قرار بگیرید.

در زیر به برخی از مزایای تنگ کردن واژن بدون جراحی اشاره شده است:

کانال واژن خود را بدون جراحی سفت کنید
کاهش نشت ادرار
رضایت جنسی خود را افزایش دهید
تصویر و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید

قبل از سفت کردن واژن بدون جراحی چه نکاتی را باید در نظر بگیرم؟

لطفاً برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه منحصر به شماست، با جراح پلاستیک زیبایی تایتنینگ خود مشورت کنید.

شما باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید.
ممکن است عفونت رخ دهد.
اگر قصد دارید بچه دار شوید، ممکن است بخواهید عمل خود را به تعویق بیندازید. بارداری واژن شما را کشیده و نتایج شما را به خطر می اندازد.
نتایج به اندازه یک روش جراحی سفت کردن چشمگیر یا طولانی مدت نخواهد بود.
مرکز شهر وجود ندارد، اما احتمالاً برای دستیابی به نتایج دلخواه خود به چندین درمان نیاز خواهید داشت.

هزینه جراحی تایتنینگ چقدر است؟

به عنوان یک ارائه دهنده مسئول جراحی زیبایی تایتنینگ ، ما درک می کنیم که هر فرد یک فرد است و بنابراین روش او به طور خاص برای او طراحی شده است. به همین دلیل، مشاوره رایگان حضوری و بدون تعهد از اهمیت ویژه ای برخوردار است. پس از فرآیند مشاوره ما، دستیار جراح شما یک نمای کلی قیمت را در مورد روش خاصی که انتخاب می کنید ارائه می دهد. اگرچه هزینه، البته، عامل مهمی در تصمیم نهایی شما است، اما مهم است که به خاطر داشته باشید که باید در کنار سایر عوامل مانند سطوح بالای مراقبت و ایمنی بیمار و تجربه جراح تایتنینگ  در نظر گرفته شود.

چه مدت طول می کشد تا بعد از جراحی تایتنینگ بهبودی پیدا کنم؟
ما به شما توصیه می کنیم که پس از جراحی چهار روز از کار خود مرخصی بگیرید. پس از دو تا سه هفته باید بتوانید نتایج ترمیم کف لگن خود را ببینید و احساس کنید. این روش‌ها مشارکتی بین بیمار و پزشک است و مشاور زنان و زایمان ما توصیه می‌کند که بیماران با برنامه مراقبت‌های بعدی که به آنها داده می‌شود مشارکت داشته باشند تا به بهترین نتایج بعد از عمل خود دست یابند.

چه زمانی می توانم بعد از جراحی تایتنینگ کف لگن فعالیت های جنسی را از سر بگیرم؟
برای بهبود کامل این ناحیه، به شما توصیه می کنیم بسته به بهبودی فردی خود، به مدت 4 تا 8 هفته از رابطه جنسی خودداری کنید. البته پرستار و پزشک شما نحوه بهبودی محل را در طول قرار ملاقات های مراقبت پس از شما ارزیابی خواهند کرد.

هزینه تایتنینگ واژن

بیمارانی که تحت عمل تایتنینگ واژن قرار می گیرند، یک برنامه درمانی کاملاً شخصی برای هر یک از نیازهای آنها خواهند داشت. اگر ممکن است به کار گسترده‌تری نسبت به سایرین نیاز داشته باشید، به خصوص اگر چندین زایمان واژینال داشته‌اید یا افتادگی شدید (پرولپس اندام لگن) که باعث بی‌اختیاری ادرار یا مشکل در دفع مدفوع می‌شود، می‌تواند بر قیمت‌گذاری تأثیر بگذارد. با توجه به عوامل، ارائه یک هزینه دقیق از قبل دشوار است. اکثر زنانی که دکتر برادی را می بینند در نهایت بین 7500 تا 9000 دلار برای تایتنینگ این عمل می پردازند. این هزینه شامل هزینه جراح، هزینه تسهیلات و هزینه بیهوشی می شود.

بیماران می توانند در مشاوره اولیه خود تخمین دقیق تری داشته باشند. این به دکتر بردی اجازه می دهد تا یک معاینه فیزیکی کامل انجام دهد تا وسعت مسائل را کشف کند و بیشتر با بیمار صحبت کند تا در مورد خواسته های او بیاموزد. پس از کنار هم قرار دادن همه اینها، او می تواند به طور دقیق روشی را بسازد که با بودجه بیمار متناسب باشد.

وی لیز یک روش لیزر واژینال غیر جراحی است که برای تایتنینگ جوانسازی کانال واژن استفاده می شود. V-Lase ضخامت و رطوبت جوانی را به بافت ها باز می گرداند. می تواند خشکی واژن، آتروفی واژن و نشت غیر ارادی خفیف مثانه را کاهش دهد. در نتیجه، منجر به افزایش تجربه جنسی برای بسیاری از زنان می شود.

تایتنینگ یک لیزر درمانی توسط Fotona است که برای سفت کردن کانال واژن کار می کند. این یک روش مناسب برای زنانی است که فرم ساختاری مطلوب کانال واژن را از دست داده اند، که معمولاً در نتیجه زایمان یا صرفاً به دلیل افزایش سن طبیعی اتفاق می افتد.

شلی یا شلی واژن تقریباً بر ¼ زنانی که زایمان کرده اند تأثیر می گذارد.

مزایای تایتنینگ

درمانی ملایم برای بازگرداندن سفتی واژن و افزایش لذت جنسی
یک درمان موثر برای آرامش واژن
بدون برش، با حداقل تهاجم
نیازی به بیهوشی نیست
رویه ورود/ خروج

شلی واژن چیست؟

دیواره های واژن حاوی فیبرهای کلاژن هستند. با افزایش سن، کلاژن کشیده می شود و دیواره های واژن خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهند. این می تواند تعدادی عواقب منفی مانند عفونت، بی اختیاری ادرار و کاهش لذت از رابطه جنسی داشته باشد.

این روش شامل استفاده از لیزر غیر سایشی Er:YAG است که بافت واژن را تحت تاثیر حرارتی قرار می دهد. این امر باعث بازسازی کلاژن و تحریک تولید فیبرهای کلاژن جدید می شود. سفت کردن واژن با لیزر باعث می‌شود کانال واژن محکم‌تر و ساختار بهتری داشته باشد، بدون اینکه نیازی به انجام عمل جراحی باشد.

جراح بواسیر خانم .

2 تعليقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.