هزینه عمل لیپوماتیک شکم و پهلو

هزینه لیپوماتیک و هزینه عمل لیپوماتیک شکم و پهلو بستگی به تعداد ناحیه مورد عمل دارد. قیمت جراحی هر ناحیه از حدود 10 میلیون تومان متفاوت است. توصیه اکید مجموعه جراحان انجام عمل در مراکز و بیمارستان های معتبر است. گول هزینه های پایین جراحی های زیبایی را نخورید. قطعا تنها دلیل هزینه کم هر عمل مهارت پایین جراح و تیم اوست. یک نکته خیلی مهم این است که ریسک عمل با چنین جراحانی بالاتر از 50 درصد است. یعنی از هر دو نفر یک مورد ناراضی دیده می شود. جالب اینجاست که هزینه ترمیم لیپوماتیک قبلی خیلی بیشتر از عمل اولیه است. ما اینجاییم تا بصورت تخصصی بهترین شرایط را برای شما فراهم کنیم. هزینه عمل لیپوماتیک از حدود 15 تا 40 میلیون تومان است و قیمت دقیق آن بستگی به ناحیه عمل دارد.

لیپوماتیک (Lipomatic) جدیدترین روش تخلیه چربی از بدن با نتیجه‌ای کاملا متفاوت و باورنکردنی در مقایسه با سایر روش‌های تخلیه چربی مثل ساکشن و یا لیپولیزر می‌باشد. 

انواع ابدومینوپلاستی ، عمل جراحی ابدومینوپلاستی ، عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک (Lipomatic) ترکیبی از لیپوساکشن کلاسیک و مزایای فراصوتی (ultrasounds) است. عمل لیپوماتیک (Lipomatic)، با استفاده از امواج اینفراسونیک و ارتعاش(Vibration) و نوسان ثابت حول محوری (Nutation) سلول‌های چربی را از محل اتصالات آن‌ها به یکدیگر جدا می‌سازد و بدون اینکه منجر به تخریب سلول‌های چربی گردد، سلول‌های بافت چربی را سالم از زیر پوست با عمل ساکشن خارج می‌نماید.

سیستم پنوماتیک لیپوماتیک (Lipomatic) باعث ایجاد میکروپمپاژ می‌شود که به تخلیه چربی سرعت می‌بخشد. در این روش جراح ابتدا برشی را در ناحیه درمانی مورد نظر ایجاد کرده و سپس حفره‌هایی را ایجاد می‌کند تا دستگاه کانولا بتواند وارد مناطق حاوی چربی شود. پس از اینکه این حفره‌ها ایجاد شد داروی بی‌حسی به بیمار تزریق می‌شود تا دردی حس نکند. سپس کانولا وارد ناحیه مورد نظر می‌شود، در روش لیپوماتیک کانولا دارای حرکت ارتعاشی است تا بافت چربی را شکسته و راحت‌تر بتواند آن را مکش و تخلیه کند. در این روش ابتدا سلول‌های چربی به وسیله حرکت ارتعاشی کانولا در هم شکسته و سپس چربی به آرامی از بدن تخلیه می‌شود.

نکات قبل از لیپوماتیک

قبل از جراحی لیپوماتیک نکات زیر را به طور کامل رعایت فرمایید:

  • پیش از جراحی لیپوماتیک سابقه بیماری‌هایی مانند: دیابت کنترل نشده، فشار خون بالا، بیماری‌های قلبی عروقی، سکته قلبی یا مغزی، جراحی‌های قبلی مخصوصا در ناحیه مورد نظر، بیماری‌های مزمن مانند سرطان، لوپوس، بیماری‌های همراه با ضعف سیستم ایمنی مورد معاینه و بررسی قرار بگیرد.
  • لازم است تا آزمایشات خون از نظر کم‌خونی، کارکرد کبد و کلیه، تست بارداری در زنان، تست‌های انعقادی و تست تشخیص بیماری‌هایی مانند هپاتیت و… گرفته شود تا مشکلات احتمالی در زمان جراحی رخ ندهد.
  • شب قبل از عمل از خوردن آب و وعده غذایی خودداری کنید.
  • دو روز قبل از عمل آسپیرین مصرف نکنید.
  • دو روز قبل از عمل و یک ماه پس از آن از کشیدن سیگار خودداری کنید.
  • یک روز قبل از عمل از مصرف روغن ویتامین E خودداری کنید.
  • با پزشک خود در رابطه با میزان تغییرات لازم و ممکن صحبت کنید و انتظارات خود را از جراحی لیپوماتیک بیان نمایید. همچنین لازم است تا با پر کردن فرم رضایت‌نامه اعلام رضایت و هماهنگی بنمایید. در ادامه باید تعدادی عکس قبل از عمل تهیه کنید که نتایج جراحی بعد از عمل به خوبی مشهود باشند.

نحوه انجام لیپوماتیک

در محل تحت درمان برای شروع پروسه لیپوماتیک، سوراخی به اندازه ۲ الی ۵میلی متر ایجاد شده و کانولای دستگاه از طریق سوراخ‌های ایجاد شده وارد بافت چربی می‌شود و با استفاده از میدانی از امواج مادون‌صوت بافت چربی محل مورد نظر را تخریب کرده و همزمان محلول استاندارد را جهت بی‌حسی موضعی و از بین بردن احتمال خون‌ریزی به میان بافت چربی می‌فرستد. مخلوط این مایع بی‌حسی و چربی خرد شده در نهایت از همان منافذ ایجاد شده خارج می‌گردد. لیپوماتیک اینفراسونیک دارای سیستم ایمنی فعال می‌باشد که وقتی به بافت غیر‌چربی برخورد کرده، دستگاه را متوقف می‌کند بنابراین خطر پارگی احشائی و یا پرفوراسیون ندارد و به دلیل عدم ایجاد حرارت در بافت چربی خطر سوختگی پوست، نکروز پوست و یا سوختگی محل ورود کانولا وجود ندارد.

تاریخچه لیپوماتیک

پیکرتراشی مجموعه‌ای از روش‌های تهاجمی و غیرتهاجمی است که بوسیله آن می‌توان نواحی مختلف بدن را به فرم دلخواه درآورد. امروزه پزشکان با ابداع روش‌های نوین از قبیل لیپوماتیک به سراغ روش‌های بی‌خطر، سریع، سرپایی و بدون‌نیاز به بیهوشی رفته که با استفاده از آن می‌توان حجم زیادی از چربی را تنها در یک جلسه با کمترین ورم و کبودی، درد و بدون‌خطر ایجاد آمبولی تخلیه کرد. تکنیک پیکرتراشی لیپوماتیک تلفیقی از دو تکنیک Tumescent و Power Assisted می‌باشد. دستگاه لیپوماتیک یکی از دستگاه‌های لیپولیز در جهان است که توسط FDA تایید شده است، دستگاه لیپوماتیک برای اولین بار توسط یک جراح آلمانی ابداع شد. در روش‌های قدیمی‌تر مانند ساکشن و لیپولیزر با استفاده از دستگاه‌های قدیمی نیاز به بستری و بیهوشی عمومی می‌باشد که بیمار تحت بیهوشی عمومی و خطرات آن قرار می‌گرفت، همچنین با احتمال آمبولی بیشتر، میزان درد و خونریزی بیشتر همراه بود که در نهایت بیمار حدود یک سایز کم می‌کرد.

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

الأساسيةاتصل بنامحلاتصال