هزینه عمل جراحی لابیاپلاستی بین 4 میلیون تا 7 میلیون است . طبق گفته انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS)، هزینه متوسط عمل لابیاپلاستی در سال 2020 بین 2800 تا 3100 دلار تخمین زده شده است، اما هزینه های دیگری نیز وجود دارد (جزئیات بیشتر در زیر!) که باید هنگام رزرو یک عمل زیبایی در نظر گرفته شود. یکی از سوالات مهمی است که ما در مورد روش های جراحی پلاستیک خود دریافت می کنیم.

هزینه متوسط لابیاپلاستی: 2800 تا 3100 دلار
محدوده قیمت لابیاپلاستی: 2000 تا 6000 دلار

میانگین هزینه لابیاپلاستی بر اساس شهر و ایالت
میانگین هزینه ایالتی
نیویورک، نیویورک 2500 تا 6000 دلار
شیکاگو، IL 2000 تا 5500 دلار
میامی، FL 2000 تا 5250 دلار
بیرمنگام، AL 1800 تا 5000 دلار
آستین، تگزاس 1800 تا 4750 دلار
لس آنجلس، کالیفرنیا 2500 تا 6000 دلار

داوطلبانی که به جراحی لابیاپلاستی فکر می کنند، درک عوامل مختلفی که در هزینه کل یک عمل جراحی پلاستیک نقش دارند، مفید خواهند بود. جدول زیر یک نمای کلی از عوامل بالقوه ای را ارائه می دهد که در هزینه کل نقش دارند.

هزینه لابیاپلاستی در سراسر جهان چقدر است؟

برای کسانی که به دنبال انجام لابیاپلاستی در خارج از کشور هستند، جدول زیر میانگین هزینه ها را در سراسر جهان نشان می دهد. فراموش نکنید که هنگام بررسی تفاوت قیمت، هزینه های اضافی سفر به خارج از کشور، شهرت ارائه دهنده و تسهیلات، و هزینه های اضافی احتمالی مربوط به بازیابی را اضافه کنید. جدول زیر هزینه های تبدیل شده به دلار آمریکا را نشان می دهد.
میانگین هزینه لابیاپلاستی بر اساس کشور به دلار آمریکا
میانگین هزینه کشور
کانادا 2000 تا 5500 دلار
مکزیک 1500 تا 3500 دلار
کلمبیا 1500 تا 3500 دلار
انگلستان 2000 تا 5500 دلار
استرالیا 2500 تا 5500 دلار
ژاپن 2000 تا 4500 دلار
امارات متحده عربی 2000 تا 5000 دلار

 

هزینه عمل جراحی لابیاپلاستی

جراحی پلاستیک دنور برای کمک به کاهش درد، خارش، سوزش یا خودآگاهی ناشی از گشاد شدن لابیا مینور (لب های داخلی) که از لابیا ماژور می گذرد، لابیاپلاستی را ارائه می دهد که به عنوان “جراحی کاهش لب” یا به سادگی “جراحی لابیا” نیز شناخته می شود. لب های بیرونی).

این روش توسط  جراح زنان ، فارغ‌التحصیل برنامه جراحی پلاستیک تهران، که دارای سال‌ها تجربه در کار با زنان برای رفع نگرانی‌های زنانه آنهاست، انجام می‌شود، بلکه خودش با بسیاری از مسائل مشابه دست و پنجه نرم کرده است. او در تمرین خود درمان می کند.

 

در حالی که برخی از محافل اجتماعی از بحث در مورد مسائل صمیمی خودداری می کنند، جامعه زنان در جراحی پلاستیک دنور صحبت در مورد هزینه لابیاپلاستی و سایر موضوعات حساس را تنها بخشی از زندگی روزمره می دانند.

هزینه عمل لابیاپلاستی

بدون خجالت خجالت نداره ما همه آن‌ها را دیده و انجام داده‌ایم، و اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم احساس بهتری داشته باشید – با هر ظرفیتی که برای شما مناسب باشد.

 

قبل از پرداختن به هزینه لابیاپلاستی در دنور، مهم است که بررسی کنیم که لابیاپلاستی شامل چه مواردی می‌شود، چگونه کار می‌کند، خطرات و مزایای آن و سایر جزئیاتی که به شما کمک می‌کند تا ایده بهتری در مورد اینکه آیا لابیاپلاستی ممکن است انجام شود یا خیر. مناسب برای شما

چه کسانی می توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

هزینه جراحی لابیاپلاستی

بدن هر زن کاملاً متفاوت است. لابیا نیز از این قاعده مستثنی نیست. هر زن دارای ویژگی های واژن منحصر به فرد کلیتوریس، لابیا (جمع) و واژن است.

 

و در حالی که اکثر زنان با آرایش طبیعی خود راحت هستند، ممکن است دیگران اینطور نباشند.

لابیاپلاستی

هنگامی که لابیا در زیر لابیا ماژور مو دار آویزان می شود، برخی از زنان متوجه می شوند که این باعث پیچش و/یا کشیدن می شود که می تواند ناراحت کننده یا حتی بسیار دردناک باشد.

 

همچنین ممکن است پوشیدن لباس شنا برای آنها ناراحت کننده باشد و از خطر افتادن لابیاها یا قرار گرفتن در معرض عموم بیمناک باشند.

هزینه لابیاپلاستی با لیزر

اگر احساس می‌کنید از فعالیت‌هایی مانند دوچرخه‌سواری، اسب‌سواری، یا حتی احساس ناراحتی در پوشیدن شلوار یوگا یا ساق‌دار ندارید، می‌توانیم کمک کنیم.

 

بسیاری از زنان نمی دانند که راهی برای اصلاح لابیا وجود دارد که برای آنها راحت تر باشد!

 

اگر با هر یک از این مشکلات مواجه هستید، توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد لابیاپلاستی، هزینه و مزایا، ادامه مطلب را بخوانید.

لابیاپلاستی چگونه عمل می کند؟

هزینه لابیاپلاستی با لیزر

تایتنینگ واژن ، نخ واژن ، رفع تیرگی واژن ، هزینه جراحی لابیاپلاستی

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.