عمل جراحی هودکتومی در تهران

عمل جراحی هودکتومی در تهران ، جراحی زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی، یکی از عمل های زیبایی زنان است، که خواسته های آن ها در رابطه با زیبا سازی ناحیه تناسلی و همچنین عملکرد بهتر در رسیدن به ارگاسم طی رابطه ی جنسی را پاسخ داده است. این عمل توسط جراحان متخصص زیبایی زنان انجام می‌گیرد و عملی با سرعت بالا و به صورت سرپایی است. برای اطلاعات بیشتر از عمل زیبایی ناحیه کلیتوریس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

کلیتوریس چیست و کجا قرار دارد؟

کلیتوریس حساس ترین بخش آلت تناسلی زنان است که در بالاترین نقطه ی این ناحیه قرار دارد. این بخش دارای 8000 تا 12000 عصب جنسی مهم است و مهم ترین نقش را در تحریک زنان در یک رابطه ی جنسی دارد. طبق گفته های پژوهشگران، زنان زمانی ارگاسم را احساس می‌کنند که کلیتوریس آن‌ها تحریک شده باشد. می‌توان گفت تنها کار کلیتوریس همین است و هنوز عملکرد بیشتری برای آن کشف نشده است. کلیتوریس همواره در حال رشد است و به علت وجود کلاهک کلیتوریس که کار حفاظت از کلیتوریس و اعصاب جنسی را می‌کند ما به قادر به مشاهده ی آن نیستیم و متوجه نمی‌شویم.

تعدادی از زنان در کنار عمل لابیاپلاستی نیاز به عمل های تکمیلی زیبایی واژن نیز دارد، مثل ( هزینه جراحی لابیاپلاستی ، واژینوپلاستی ،عمل تنگی واژن ، پرینورافی ، تزریق ژل به واژن  ،خشکی واژن ، هودکتومی ، رفع تیرگی یا سفید کردن واژن ) که در حالت ترکیبی، هزینه ها یک تا یک و نیم میلیون کاهش می‌یابد.

بزرگی کلاهک کلیتوریس

در برخی از بانوان از ابتدا به صورت ارثی کلاهکی که در بالای کلیتوریس قرار دارد و به آن کلاهک کلیتوریس یا هود میگویند، اندازه ی بزرگی دارد. گفتیم که کلیتوریس همواره در حال رشد است، در بعضی از خانم‌ها اندازه ی کلاهک کلیتوریس بیش از حد معمول بزرگ شده است. کلیتوریس مهم ترین عضو در به ارگاسم رسیدن زنان است و این بزرگی بر روی رابطه ی جنسی اثری منفی میگذارد و باعث کاهش تحریک و کاهش میل جنسی زن در یک رابطه ی جنسی می‌شود. عمل زیبایی کلیتوریس یا هودکتومی، عملی است که برای رفع این مشکل انجام می‌شود.

در چه صورت باید عمل هودکتومی را انجام داد؟

عواملی مانند:

  • دیر به ارگاسم رسیدن
  • به سختی تحریک شدن در روابط جنسی
  • کم بودن رضایت از رابطه ی جنسی
  • ناراضی بودن از شکل ظاهری کلیتوریس
  • احساس ناراحتی و درد در ناحیه تناسلی هنگام پوشیدن لباس های تنگ

از جمله مواردی هستند که اگر آن‌ها را تجربه کرده‌اید، بهتر است که با دقت بیشتری به عمل هودکتومی فکر کنید و آن را در نظر بگیرید.

عمل زیبایی کلیتوریس چگونه انجام می‌شود؟

عمل هودکتومی با استفاده از بی حسی موضعی و در مدت زمان کوتاهی صورت می‌گیرد. حتی اگر این عمل با لابیاپلاستی همراه باشد، مدت زمان آن بیشتر از یک ساعت نمی‌شود و عملی سرپایی است. این عمل به بستری شدن احتیاجی ندارد و بخیه های آن نیز نیازی به کشیده شدن ندارند. در این عمل بخشی از بافت کلاهک برداشته می‌شود و به دلیل حساسیت بالای کلیتوریس و اعصاب جنسی آن منطقه، جراح به هیچ عنوان به آن‌ دست نمی‌زند.

مزایای انجام عمل جراحی هودکتومی

  • زیبایی ظاهری کلیتوریس و آلت تناسلی
  • ارگاسم سریع تر
  • تحریک راحت تر کلیتوریس به علت دسترسی بهتر به آن
  • راحتی در پوشیدن انواع لباس های تنگ
  • لذت بیشتر در رابطه جنسی

عوارض انجام عمل هودکتومی

این جراحی هم مانند هر جراحی دیگری ممکن است که با درد، خونریزی و عفونت همراه باشد. بعضی از این عوارض در طول پروسه ی درمان طبیعی هستند. به دلیل حساسیت و ظرافت این عمل، تحقیقات لازم را انجام داده و بهترین جراح زیبایی زنان را انتخاب کنید. انتخاب اشتباه یک جراح غیر ماهر ممکن است که باعث شود عمل، نتیجه ی معکوس دهد. حس کلیتورال از بین برود و از لحاظ ظاهری نیز کلیتوریس شکل بدتری پیدا کند.

روند بهبود بعد از جراحی زیبایی کلیتوریس

از آنجایی که این عمل، عملی سرپایی است بستری نمی‌شوید و بعد از انجام عمل می‌توانید به منزل خود برگردید. اما باید مدتی استراحت مطلق داشته باشید. احساس ورم، درد و ناراحتی در دوره ی نقاهت طبیعی است. اما اگر درد خیلی آزاردهنده و طولانی مدت شد، باید دوباره به پزشک خود مراجعه کنید. ما از جمله مواردی که بعد از جراحی هودکتومی باید آن‌ها را رعایت کنید عبارت اند از:

  1. مدت زیادی به صورت ثابت نشینید.
  2. تا مدتی استخر نروید و در وان نشینید.
  3. مراقب محل عمل باشید و آن را تمیز نگه دارید.
  4. تا دوماه از انجام فعالیت های ورزشی سنگین خوداری کنید.
  5. به توصیه های پزشک گوش کنید، دارو و پماد ها را به موقع استفاده کنید.
  6. از انجام روابط جنسی تا بهبودی کامل خود، حداقل یک یا دوماه پرهیز کنید.
  7. از خوردن خوراکی ها و مواد غذایی که باعث یبوست می‌شوند جلوگیری کنید.
  8. بعد از انجام عمل جراحی، بلافاصله پشت فرمان نشینید و با خود همراه ببرید.
  9. یک یا دو روز اول را به خود استراحت کامل بدهید، فعالیت بدنی نداشته باشید و تخت خود را ترک نکنید.

تفاوت ختنه و هودکتومی

برخی بر  این باور اند که هودکتومی، همان ختنه ی زنان است که در گذشته استفاده می‌شد. ختنه ی زنان سنتی به شدت بی رحمانه و به شیوه ای خشن بود که در گذشته به منظور کاهش میل جنسی دختران صورت می‌گرفت. متاسفانه این عمل به شدت دردناک هنوز هم در برخی نقاط کناره ای کشور ها صورت میگیرد. اما هودکتومی با ختنه کاملا متفاوت است. عمل زیبایی کلیتوریس به منظور لذت و تحریک بیشتر زنان در رابطه ی جنسی و به میل خود آن‌ها انجام می‌شود. در خیلی از موارد انجام این عمل به بانوان اعتماد به نفس می‌بخشد و باعث میشود که به بدن خود علاقه ی بیشتری نشان بدهند.

جمع بندی :

هودکتومی تنها یکی از جراحی های زیبایی آلت تناسلی بانوان است که میان خانم ها طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در صورت رضایت نداشتن از رابطه ی جنسی و شکل ظاهری کلیتوریس، انجام دادن این جراحی یکی از راه های پیش روی بانوان است که کیفیت روابط را افزایش می‌دهد.  هودکتومی نه تنها باعث کاهش میل جنسی نمی‌شود، بلکه می‌تواند در بهبود آن اثر بخش باشد.

2 تعليقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.