تنگ کردن واژن با نخ واژینال

تنگ کردن واژن با نخ واژینال،  با پیشرفت علم پزشکی در حوزه زیبایی و افزایش میل به زیبایی در میان تمامی افراد، هر روز با تکنیک های جدیدی در حوزه زیبایی رو به رو می شویم.

تعدادی از زنان در کنار عمل لابیاپلاستی نیاز به عمل های تکمیلی زیبایی واژن نیز دارد، مثل ( هزینه جراحی لابیاپلاستی ، واژینوپلاستی ،عمل تنگی واژن ، پرینورافی ، تزریق ژل به واژن  ،خشکی واژن ، هودکتومی ، رفع تیرگی یا سفید کردن واژن ، نخ واژینال ) که در حالت ترکیبی، هزینه ها یک تا یک و نیم میلیون کاهش می‌یابد.

زنان، آگاه تر از گذشته، به دنبال راه های زیبایی بیشتر حتی در ناحیه تناسلی خود هستند. لابیاپلاستی، تنگ کردن واژن و پرینورافی از جمله اقدامات پزشکی زیبایی زنان هستند که در چند سال اخیر رواج بیشتری پیدا کرده اند. یکی دیگر از عمل های زیبایی زنان که محبوبیت بسیاری پیدا کرده است، لیفت واژن با نخ است. آیا شما با این روش و علت انجام آن آشنایی دارید؟ آیا می دانید که بهترین دکتر زنان برای لیفت و تنگ کردن واژن با نخ چه کسی است؟ اگر دوست دارید که اطلاعات بیشتری در مورد این اقدام زیبایی به دست آورید، با ما در این مقاله همراه باشید.

لیفت واژن با نخ چیست؟

یکی از به روزترین روش های زیباسازی و جوانسازی واژن، لیفت واژن با نخ است. بسیاری از زنان جامعه در پی از دست رفتن حالت اولیه و عضلانی واژن، رفع نقایص ظاهری سیستم تناسلی خارجی و ایجاد ظاهر مناسب اقدام به لیفت واژن با نخ می کنند. قبل از هر چیزی لازم است به بیان دلایل گشاد شدن واژن در خانم ها بپردازیم. در این میان برخی علل گشاد شدن واژن از اهمیت بخصوصی برخوردارند.از جمله علل مهم گشادی واژن می توان به زایمان های طبیعی مکرر، رابطه ی جنسی زیاد، نوسانات هورمونی طی دوره های قاعدگی، عوامل ژنتیکی و محیطی و افزایش سن اشاره کرد.

از جمله مشکلات مهمی که به دنبال گشادی واژن رخ می دهد، استعداد بالای ابتلا به عفونت های واژینال و خارش و سوزش، عدم لذت کافی از رابطه جنسی، کاهش میل جنسی و تحت تاثیر قرار گرفتن مستقیم رابطه ی زوجین اشاره کرد. از طرفی، در افرادی که دچار گشادی واژن شده اند عوارضی همچون ابتلا به عفونت ها و بی اختیاری ادراری محتمل است. بنابراین امروزه زنان زیادی متقاضی لیفت واژن با نخ هستند تا بتوانند به کمک آن از تبعات گشادی واژن پیشگیری کنند.

بهترین روش لیفت واژن

برای اینکه روش مناسب برای لیفت واژن را انتخاب کنید، ابتدا توسط بهترین متخصص زنان و زایمان مورد معاینه قرار می گیرید. سپس بر اساس شرایط متعددی از جمله سن، عوارض ناشی از گشادی واژن و بیماری های موجود بهترین روش برای شما در نظر گرفته خواهد شد. البته لیفت واژن با نخ یکی از ساده ترین، کم تهاجمی ترین و کم عارضه ترین روش های ممکن برای لیفت واژن است که هزینه انجام آن نیز مناسب تر از سایر روش ها است.

لیفت و تنگ کردن واژن با نخ های جاذب

برای لیفت و تنگ کردن واژن با نخ از یکسری نخ های جاذب استفاده می شود که نیازی به کشیدن شدن با برداشتن ندارند و توسط بدن جذب می شوند. در صورتی که شدت گشادی و افتادگی واژن زیاد باشد لازم است، که از نخ های جاذب برای لیفت واژن استفاده کرد. با استفاده از این نخ ها می توان به سرعت نتیجه ی دلخواه را بدست آورد و نتایج لیفت را بلافاصله پس از انجام آن مشاهده کرد.

کاربرد لیفت واژن با نخ چیست؟

از این روش به منظور دستیابی به موارد زیر می توان استفاده کرد:

  • جوانسازی ناحیه واژینال و پرینه (فاصله میان واژن تا مقعد)
  • تنگ کردن واژن
  • احیا و ترمیم بافت پرینه که بعد از زایمان طبیعی یا زایمان سزارین باز شده است،
  • بالا کشیدن بافت واژن

مزیت نخ های لیفتینگ

نخ های لیفتینگ نوعی خاص از نخ ها هستند که برای تکنیک لیفتینگ و کشیدگی پوست ها استفاده می‌شوند و ارز نظر کیفیت و جنس با نخ های معمولی تفائوت بسیاری دارند. نخ هایی که در تکنیک لیفت واژن استفاده می‌شوند، نیاز به کشیدن نداشته و نخ های جذبی هستند. یکی از مزایایی که این نخ ها برای تنگ کردن و از بین بردن گشادی واژن دارد این است که نیازی به جراحی یا بیهوشی وجود ندارد. از دیگر مزایای آن می‌توان به ماندگاری بالای این روش و اثر مطلوب نخ ها اشاره داشت. این نخ ها هیچگونه عفونت، سوزش، خارش و … را برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

تاثیر نخ های جاذب در لیفت واژن با نخ

همان گونه که در گذشته از نخ های جاذب برای لیفت و جوانسازی صورت استفاده می شد، امروزه از این روش برای لیفت و فرم دهی مناسب واژن نیز بهره می بریم. این نخ ها در  رفع چین و چروک های ناحیه ی تناسلی و گشادی واژن به شدت موثرند و نتایج ایده آل و بسیار رضایت بخشی را برای بیمار به همراه خواهند داشت.

ماندگاری لیفت واژن با نخ

اکثر بانوانی که تصمیم به جراحی های زیبایی زنان یا تکنیک های جوانسازی غیر تهاجمی می‌گیرند علاقمند هستن د که نتیجه انجام کار را بتوانند لافاصله مشاهده کنند. لیفت واژن با نخ از این دسته تکنیک ها می‌باشد کو فرد زیباجو بلافاصله بعد از لیفت، می‌تواند نتیجه را مشاهده کند و متوجه تغییرات ایجاد شده شود. نخ های لیفتینگ مورد استفاده، موجب کلاژن سازی در ناحیه واژن شده و به همین دلیل جوانسازی ایجاد می‌کند. میزان ماندگاری این روش نسبت به لیفات وازن با لیزر نیز بسیار بیشتر بوده و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

لیفت و تنگ کردن واژن با نخ برای کدام افراد مناسب است؟

این روش برای افراد زیر بهترین گزینه محسوب می شود:

  • تمام زنانی که دارای زایمان طبیعی بوده اند،
  • زنانی که با افزایش سن دچار افتادگی شدید در ناحیه ی تناسلی شده اند؛
  • زنانی که به دلیل روابط جنسی متعدد دچار گشادی دهانه ی واژن شده اند؛
  • زنانی که با انجام لیزر واژن نتیجه ی رضایت بخشی دریافت نکرده اند

تاثیر لیفت واژن بر رابطه جنسی

در حقیقت این روش برای تغییر اندازه ناحیه دهانه واژن انجام می‌شود و یکی از اهداف آن ایجاد تغییرات مثبت در روند رابطه جنسی می‌باشد. یکی از وظایف متخصص زنان ان است که مشکلات جنسی خانم ها در برقراری رابطه های جنسی با شریک خود را رفع کنند بنابراین باید دقت فرمایید اگر این روش تاثیر منفی بر این فرآیند می‌گذاشت، دکتر زنان از انجام آن اجتناب می‌کرد. آمار بالایی از خانم ها که زایمان متعدد خصوصا زایمان طبیعی داشته اند، تا حدودی گشادی واژن ایجاد شده است که این تکنیک موجب بهبودی گشادی واژن شده و کیفیت روابط جنسی میان زوجین را افزایش می‌دهد. لیفت واژن حتی موجب تقویت عضلات دهانه واژن شده که لذت جنسی را میان زوجین افزایش می‌دهد.

چه کسانی نمی توانند لیفت واژن با نخ انجام بدهند؟

در افرادی که دچار عفونت های شدید واژن و التهاب در این ناحیه هستند نمی توان لیفت واژن انجام داد مگر اینکه ابتدا برای درمان عفونت اقدام کرده و پس از کاهش التهاب ناحیه، اقدام لیفتینگ انجام گیرد.

همچنین وجود سابقه ی حساسیت به داروهای  بی حس کننده ی موضعی مثل لیدوکائین وجود داشته باشد نمی توان از این روش بهره برد. در افرادی که دچار سرطان تناسلی هستند نیز، لیفت توصیه نمی شود.

 

عوارض تنگ کردن واژن با نخ

این روش اگرچه بسیار ایمن و بی خطر است اما باید حتماً توسط بهترین متخصص زیبایی زنان انجام شود. در صورتی که از نخ های دارای کیفیت بالا و استریل استفاده کنید و همچنین شرایط استریل برای انجام لیفت فراهم باشد میزان عوارض ناشی از این اقدام بسیار کم است.  همچنین پس از انجام لیفت واژن با نخ لازم است نکات بهداشت فردی به صورت کاملا جدی رعایت شود تا هم عوارضی مثل عفونت در محل ایجاد نشود و هم روند بهبودی تسریع شده و بهترین نتایج بدست بیاید. دوره ی بهبودی پس از لیفت با نخ بسیار کوتاه است و بلافاصله پس از عمل میتوان به منزل بازگشت. در طول دوره ی بهبودی نیز با مصرف داروهای تجویز شده از بروز عفونت به حداقل میزان ممکن کاهش می یابد. همچنین نتایج حاصل طی سالیان متمادی برجا می مانند.

لیفت و تنگ کردن واژن با نخ چگونه انجام می شود؟

برای انجام این عمل ابتدا واژن به وسیله ی تزریق بی حسی موضعی بی حس شده و عمل لیفت با نخ به صورت سرپایی (بدون نیاز به بستری) انجام می گیرد. نکته ی مهم این است اثرات لیفت بلافاصله پس از انجام آن قابل مشاهده است. نخ های جاذب بکار رفته در لیفت واژن علاوه بر کشیدن دیواره های واژن، منجر به تحریک تولید کلاژن در محل مورد نظر نیز می شوند و از این طریق باعث جوانسازی ناحیه ی تناسلی خواهند شد. همچنین با انجام لیفت واژن توسط نخ های جاذب شانس ابتلا به عفونت های قارچی کاهش یافته و درمان عفونت ها نیز بهبود می یابد. این روش به شدت غیرتهاجمی بوده و مشکلات غالب طی جراحی های رایج و بیهوشی های کامل را به همراه ندارد. مزیت دیگر این روش این است که در بیماران مبتلا به دیابت یا اختلالات دریچه ای قلب که امکان پذیرفتن ریسک جراحی و بیهوشی وجود ندارد به راحتی می توان از این روش برای لیفت واژن استفاده کرد.

هزینه لیفت واژن با نخ چقدر است؟

هزینه ی انجام لیفت با نخ بسیار مقرون به صرفه تر از هزینه ی پرداختی برای سایر روش های فرم دهی ناحیه ی تناسلی است. برای برآورد هزینه دقیق لیفت واژن با نخ نیاز است تا ابتدا توسط یک متخصص زنان خوب معاینه شوید تا میزان مشکل بررسی شود. میزان هزینه ها معمولا شامل دستمزد پزشک، کیفیت و نوع جنس نخ لیفتینگ و … می‌باشد.

موارد مهم قبل از لیفت واژن با نخ

هر روش زیبایی علاوه بر اینکه بسیاری مراقبت ها بعد از انجام تکنیک دارد، نکات زیادی قبل از انجام نیز دارد. در ابتدا به یکی از مهمترین نکات قبل از لیفت واژن با نخ اشاره می‌کنیم و آن معاینه از سوی بهترین متخصص و جراح زیبایی زنان است. ابتدا باید معاینه صورت گرفته تا مشخص شود که هیچگونه عفونت و بیماری های نظیر قارچ و باکتری و … وجود ندارد. بسیاری از خانم ها قبل از استفاده از تکنیک لیفت واژن با نخ، تست پاپ اسمیر انجام می‌دهند. توجه داشته باشید که اگر دارای بیماری های زنان و زگیل تناسلی هستید، حتما اول برای درمان آن ها اقدام کنید و سپس لیفت واژن با نخ انجام دهید.

چگونه بهترین روش لیفت واژن را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین روش لیفت واژن و جوانسازی این ناحیه، بر عهده بهترین متخصص زنان می‌باشد و بهتر است که قبل از تصمیم گیری حتما با دکتر زنان مشورت کنید. دکتر زنان با توجه به شرایط سنی، بیماری های زمینه ای و میزان مشکلات ناحیه واژن تصمیم می‌گیرد که از چه روشی استفاده کنید بهتر است.

نکات مهم پس از تنگ کردن واژن

بسیاری از متخصصین زنان و زایمان معتقدند پس از انجام لیفت و تنگ کردن واژن با نخ نباید زایمان طبیعی داشته باشید زیرا با اینکار دهانه ی واژن مجددا دچار گشادی و تغییر فرم خواهد شد. همچنین در مواردی که زایمان طبیعی سخت تر از حد معمول است و یا نوزاد وزن نسبتا بالایی دارد لازم است که زایمان به روش سزارین انجام بگیرد. طی زایمان طبیعی عضلاتی که با لیفت واژن سفت شده و فرم مناسب را بدست آورده اند مجددا شل و وارفته شده و به حالت اول برمیگردند.

بهترین دکتر لیفت واژن در تهران

ناحیه واژینال ناحیه ای حساس است که سلامت آن برای زنان اهمیت بسیاری دارد. به همین دلیل، برای جلوگیری از هرگونه مشکل و خطرات احتمالی، هر گونه اقدام زیبایی باید حتماً توسط پزشک زنان خوب و متخصص انجام شود. برای انجام لیفت و تنگ کردن واژن با نخ نیز باید حتماً به متخصص زیبایی زنان خوب مراجعه کنید تا نخ و موادی که برای انجام این کار استفاده می شوند، استاندارد و ایمن باشد. قبل از اقدام برای انجام این کار، حتماً به طور کامل تحقیق و بررسی کنید تا بتوانید بهترین پزشک را انتخاب کنید. مطب پزشکی که به او مراجعه می کنید باید کاملاً تمیز باشد، اخلاق متخصص باید حرفه ای باشد و نمونه کارهای موفق در زمینه لیفت واژن داشته باشد. علاوه بر این، یک متخصص زنان خوب باید با دقت مراجعه کننده را معاینه کند و به پرسش های او به طور کامل پاسخ دهد.

تایتنینگ واژن ، نخ واژن ، رفع تیرگی واژن ، هزینه جراحی لابیاپلاستی

تنگ کردن واژن با نخ واژینال

  نخ واژینال

نخ واژن

نخ واژینال
نخ

3 تعليقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.