هزینه جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی

هزینه جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی ، یکی از سوالات شایع در مورد هر عمل زیبایی این است که هزینه آن چقدر است؟ عوامل زیادی بر هزینه های جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی تاثیر دارد این عوامل باعث می‌شود تا هزینه عمل متغیر باشد. از آنجایی که عمل زیبایی لابیاپلاستی از شخصی به شخص دیگر متفاوت است تعیین دقیق قیمت آن نیز مشکل است، بهترین راه برای بدست آوردن هزینه عمل ، مراجعه و معاینه توسط پزشک متخصص است.

هزینه بستگی به فرد و اینکه تو کلینیک یا بیمارستان یا مطب انجام شود دارد و حدودا از پایه ۷ میلیون هست. که این قیمت می‌تواند با توجه به عوامل مختلف کم و یا زیاد شود. برای تعیین دقیق هزینه جراحی زیبایی لابیاپلاستی و واژن بهتر است یک جلسه معاینه و مشاوره را با متخصص زنان انجام دهید.

آیا بیمه‌ها هزینه لابیاپلاستی را تقبل می‌کنند؟

از آنجایی که لابیاپلاستی عمل زیبایی محسوب می‌شود هزینه های آن تحت پوشش بیمه و بیمه های تکمیلی قرار نمی‌گیرد و در کل عمل لابیاپلاستی و دیگر عمل های زیبایی واژن تحت پوشش بیمه نیستند.

 

هم زمان با لابیاپلاستی آیا می توان اعمال دیگر زیبایی واژن را نیز انجام داد؟ و آیا انجام همزمان عمل زیبایی واژن در کاهش هزینه ها تاثیری دارد؟

تعدادی از زنان در کنار عمل لابیاپلاستی نیاز به عمل های تکمیلی زیبایی واژن نیز دارد، مثل ( واژینوپلاستی ، پرینورافی ، تزریق ژل ،خشکی واژن ،  رفع تیرگی یا روشن سازی پوست واژن ) که در حالت ترکیبی، هزینه ها یک تا یک و نیم میلیون کاهش می‌یابد.

هزینه عمل لابیاپلاستی در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر:

هزینه عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی مانند سایر اعمال زیبایی ، در کشورهای مختلف متفاوت است. با مقایسه هزینه عمل زیبایی در کشورهای خارجی نشان می‌دهد که هزینه لابیاپلاستی در آمریکا حدود ۵ هزار تا ۸ هزار دلار و در اروپا حدود ۴ هزار تا ۶ هزار یورو است و همین اختلاف قیمت زیاد در هزینه این عمل نسبت به ایران، باعث می شود تا خارجی ها برای انجام اعمال زیبایی به ایران بیایند و در سال‌های اخیر تقاضا برای عمل جراحی زیبایی واژن و لابیاپلاستی بالا رفته و خارجی ها ترجیح می‌دهد عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی خود را در ایران انجام دهند.

عوامل تأثیرگذار بر هزینه اعمال جراحی زیبایی واژن و هزینه لابیاپلاستی

۱- تکنیک جراحی

۲- شکل و فرم لابیا مینور

۳- میزان برش های مورد نیاز در جراحی

۴ – مواد مصرفی و ابزار جراحی :
نخ بخیه یا
استفاده از لیزر

۵- همراه شدن لابیا پلاستی با دیگر جراحی های زیبایی

۶- محل انجام عمل لابیاپلاستی (بیمارستان ، یا مطب)

سوالات رایج در مورد عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی

۱- آیا لابیاپلاستی یا عمل زیبایی واژن نیاز به بیهوشی دارد؟ لابیاپلاستی جز جراحی های سبک محسوب می‌شود و معمولاً به صورت سرپایی قابل انجام است و نیاز به بیهوشی ندارند و تحت بی حسی موضعی قابل انجام است.

۲- آیا عمل لابیاپلاستی دردناک است؟ خیر. معمولاً با بی حسی موضعی در چند مرحله درد قابل کنترل است و کاملا بدون درد انجام می‌شود.

۳- لابیاپلاستی و عمل زیبایی واژن چقدر طول میکشد؟ معمولاً عمل زیبایی واژن و لابیاپلاستی ۴۵ دقیقه تا یک ساعت طول می‌کشد.

4- لابیاپلاستی را آیا می‌توان در افرادی که هنوز ازدواج نکرده‌اند ولی لابیا های بزرگ دارند انجام داد؟ بله . لابیاپلاستی مشکلی برای بکارت دختران ایجاد نمی‌کند و در همه افراد ۱۸ سال به بالا چه ازدواج کرده باشند و چه ازدواج نکرده باشند قابل انجام است و محدوده سنی خاصی برای لابیاپلاستی وجود ندارد.
۵- آیا جای بخیه ها (اسکار) در لابیاپلاستی باقی می‌ماند؟ خیر. به علت اینکه خونرسانی به ناحیه واژن بسیار خوب است و بخیه ها در صورت نیاز به صورت زیبایی زده می‌شود جای بخیه ها باقی نمی‌ماند. در ضمن اگر لابیاپلاستی با لیزر واژینال انجام شود در روش استفاده از لیزر ، میتوان همزمان برش و انعقاد خون را انجام داد و نیازی به بخیه نیست.

۶- آیا لابیاپلاستی روی لذت جنسی تاثیر دارد؟ اعصاب حس جنسی که باعث لذت جنسی می‌شوند اکثراً در ناحیه کلیتوریس و در نقطه جی در داخل واژن قرار دارند و نه روی لابیا مینور ، در نتیجه با عمل لابیاپلاستی ( کوچک کردن لابیا مینور ها) میل جنسی کاهش نمی یابد. از سوی دیگر با زیباتر شدن واژن و افزایش اعتماد به نفس باعث میشود فرد احساس بهتری از خود داشته باشد و رضایت جنسی بیشتری در رابطه جنسی داشته باشد.

۷- چند روز بعد از لابیاپلاستی می‌توان به سر کار برگشت؟ بعد از عمل نیاز به دو روز استراحت در منزل هست و تا یک هفته می توان از مرخصی شغلی استفاده کرد.

۸- آیا لابیاپلاستی سبب تنگ تر شدن واژن هم میگردد؟ لابیاپلاستی سبب کوچک شدن لابیا ها یا لب های اطراف واژن میگردد ولی اگر واژن هم دچار گشاد شدگی باشد میتوان همزمان با لابیا پلاستی ، پرینورافی یا تنگ کردن مدخل واژن را هم انجام داد.

9- جهت روشن کردن پوست ناحیه واژن آیا میتوان ان را همراه لابیاپلاستی انجام داد ؟ بله . می‌توان با استفاده از لیزر واژینال سفید کردن واژن را همزمان با لابیاپلاستی انجام داد.

2 تعليقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.