جدیدترین روش سفید کردن واژن با لیزر

جدیدترین روش سفید کردن واژن با لیزر ،سفید کردن واژن با لیزر یکی از روش های زیبا سازی آن است که امروزه بسیار مورد استقبال خانم ها قرار دارد. در واقع تیرگی واژن با روش های مختلفی قابل برطرف کردن می باشد اما از همه آن ها نتیجه مطلوبی حاصل نمی شود و گاها دارای عوارض نیز هستند.

یکی از روش های سفید کردن واژن، استفاده از مواد غذایی و دارویی مختلف و ترکیب کردن آن ها با یکدیگر است که در طولانی مدت، اثربخشی خود را نشان می دهد. روش دیگر استفاده از کرم های شیمیایی است که ممکن است عوارض خطرناکی در پی داشته باشد. بهترین روش سفید کردن واژن تا کنون، استفاده از لیزر است که در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین خطر، بهترین نتیجه را رقم می زند.

تعدادی از زنان در کنار عمل لابیاپلاستی نیاز به عمل های تکمیلی زیبایی واژن نیز دارد، مثل ( واژینوپلاستی ، پرینورافی ، تزریق ژل ،خشکی واژن ،  رفع تیرگی یا سفید کردن واژن ) که در حالت ترکیبی، هزینه ها یک تا یک و نیم میلیون کاهش می‌یابد.

چگونگی رفع تیرگی واژن با لیزر

تیرگی واژن معمولا به علت وجود ملانین بر لایه اپیدرم این ناحیه از بدن رخ می دهد که لیزر با از بین بردن آن، اقدام به سفید کردن واژن می نماید. در این روش جوانسازی واژن، ابتدا محل مورد نظر آغشته به بی حسی های موضعی می شود تا مراجعه کننده دردی را احساس نکند.

بسته به نوع و میزان تیرگی واژن، تعداد جلسه های درمان و مدت زمان هر جلسه آن متفاوت است. اما به طور میانگین می توان گفت حداکثر مدتی که برای هر جلسه سفیدسازی واژن با لیزر نیاز است، حدود 30 دقیقه می باشد.

مزایای روشن سازی واژن با لیزر

یکی از مهم ترین ویژگی های مثبت رفع تیرگی واژن با لیزر، اثربخشی سریع آن است. همچنین پروسه درمانی این روش زیباسازی واژن، نسبت به سایر روش ها کوتاه تر است.

روشن کردن واژن با لیزر روشی نیست که نیاز به جراحی داشته باشد و با بی حسی موضعی که استفاده می شود، احساس درد را در هر فرد به حداقل می رساند.

سفیدسازی واژن با لیزر موجب شادابی و زیبایی آن می گردد و تاثیرش تا مدت ها باقی می ماند.

در این شیوه درمانی، فرد نیاز به بستری شدن و یا مراقبت های سختی ندارد. به عبارتی پس از لیزر می تواند فعالیت های روزمره خود را پس از مدت کوتاهی از سر بگیرد.

عوارض روشن سازی واژن با لیزر

همان طور که گفتیم، سفید کردن واژن با لیزر عوارضی برای خانم ها ندارد و تنها ممکن است تا چند روز پس از آن، احساس سوزش و درد در ناحیه واژن احساس شود. این مشکل به واسطه کرم ها و پمادهای تجویزی پزشک معالج قابل برطرف کردن می باشد اما توجه کنید که به هیچ عنوان به صورت خودسرانه از پماد یا کرمی استفاده ننمایید.

اندام تناسلی زنان بسیار حساس است و کوچک ترین اشتباه می تواند موجب بروز عوارض خطرناکی در آن بشود. از همین رو توصیه می کنیم قبل از اقدام به سفیدسازی واژن با لیزر ابتدا حتما درمورد پزشک مورد نظرتان تحقیق کنید و از سوابق ایشان مطلع شوید تا مبادا در آینده مشکلی برایتان پیش بیاید.

نتیجه روشن سازی واژن با لیزر تا چه مدت ماندگار است؟

ماندگاری نتیجه روشن سازی واژن با لیزر نسبتا طولانی است. در واقع نحوه انجام این شیوه درمانی و رعایت نکات مراقبتی پس از آن، در اینکه نتیجه سفیدسازی واژن چه مدت ماندگار باشد، تاثیرگذار است. بنابراین توصیه های پزشک را پس از جلسات لیزر جدی بگیرید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

مراقبت های لازم پس از سفید کردن واژن

نکاتی که پس از سفید کردن واژن با لیزر لازم است رعایت کنید عبارتند از:

  • عدم برقراری رابطه جنسی تا حدود 5 روز پس از لیزر
  • عدم استفاده از لباس های تنگ و جایگزینی آن ها با شلوارهای راحت و گشاد
  • حفظ تمیزی دستگاه تناسلی
  • پرهیز از ورزش کردن به مدت حداقل 10 روز
  • استفاده مرتب از پمادی که برای سوزش ناحیه لیزر شده ممکن است توسط پزشک، تجویز شود.
  • خشک کردن دستگاه تناسلی پس از هر مرتبه شستن

2 تعليقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.