مبحث لابیاپلاستی و زیبایی تناسلی زنان که جدیدا موضوع جالبی شده و دارن روش کار می کنند .

خانمها هم علاقمند به این قضیه شده اند .

مزایای لابیاپلاستی در خانمها

  • احساسات جنسی خانمها خیلی موثر است
  • روابط جنسی شون رو میتونه بهتر کند .
  • لذت جنسی در خانمها رو بالا ببرد .
  • اعتماد به نفس انها را زیادتر میکند

جراحی زیبایی تناسلی کارهای زیادی انجام میشود بسته به نوع نیاز خانمها ، که یکی از این نوع جراحی ها لابیاپلاستی است .

بیشتر بخوانیم : بیمه عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی را به وسیله لیزر میتوانیم انجام دهیم . و به صورت سرپایی هست و با انواع لیزر ها میتوانیم انجام بدهیم . یا میتونیم به صورت جراحی باشد . که این جراحی لابیاپلاستی میتواند اگر در سطح کوچکی باشد در مطب انجام شود . و یا اگر وسیع تر هست و کارهای دیگری هم میتوان انجام داد در کلینیک یا بیمارستان باشد . ( یا بیمار در اتاق عمل بستری شود )

این که کدوم روش ارجح است بستگی به بیمار دارد . یعنی کیس سلکشن case selection هست . و ما ترجیح میدیم که چه کاری براش بهتر هست .

لیزر لابیاپلاستی یک مزایایی دارد که جراحی و اتاق عمل ندارد . ودلیل ان این هست که این کار سرپایی هست و بیمار راحت کارش انجام میشود و بعدش مریض میتواند به خانه برود .

و بیمار در روش لابیاپلاستی با لیزر دارای استرس و اضطراب کمتری هست و اینکه بیمار خیلی راحت تر هست .

چون در مطب داریم کار بیمار رو انجام میدهیم . خیلی ها سوال می کنند که این کار در مطب انجام میشود ایا دردناک نیست ؟؟ خیر دردناک نیست . چون با بیحسی انجام میشود و این بی حسی با کرم موضعی هست . و این کرم روی بدن باقی میماند . و باعث میشه اون منطقه کاملا بی حس بشود . و به صورت بی حسی با امپول بی حسی اون منطقه کاملا بی حس میشود . این زمان بی حسی کوتاه هست و در زمان 45 دقیقه تا 1 ساعت طول میکشه .

ولی بعد از اینکه اینکار انجام میشود در بعضی از بیماران یک سوزشی ایجاد میشود که اون سوزش چیز خاصی نیست . که با مصرف مسکن های خوراکی میتوان اون سوزش را کنترل کرد .

پس لابیاپلاستی با لیزر درد انچنانی ندارد . خونریزی زیادی هم ندارد . و چون با لیزر بافت رو همون موقع می بندد. ( خونریزی مون خیلی کمتر هست و یا نداریم و بیمار خیلی راحت هست)

یک سری از کارها هستند که وقتی بیمار لابیاپلاستی با لیزر میکند ، انجام بدهد باید حتما انجام بدهد و حرف پزشک جراح زنان رو گوش بدهد .

اینکه سوال میشود ایا جای بخیه ها و لیزر در لابیاپلاستی می ماند یا خیر ؟ باید گفت خیر چون این کار ظریف انجام میشود . و در ماه اول بافت کاملا ورم دارد . و بعد از چند ماه لابیاها شکل خودشون رو پیدا می کنند

دقیقه 4:4

 

 

 

 

لا تعليق

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.