نظر کسانی که عمل جراحی لیپوماتیک انجام داده اند

فیلم عمل لیپوماتیک شکم و پهلو ، لیپوماتیک شکم چیست ، لیپوماتیک چیست ، لیپوماتیک هزینه ، نظر کسانی که عمل جراحی لیپوماتیک انجام داده اند منظور از لیپوماتیک چیست؟ (هزینه جراحی شکم )افراد زیادی با هدف لاغری موضعی رو به سوی رژیم های سخت غذایی و داروهای شیمیایی می آورند ولی به نتیجه ایده آل خود نمی رسند.لیپوماتیک روش مناسبی ست برای لاغری موضعی که در کلینیک ها و توسط متخصصانی با تجربه و با مهارت انجام می شود.

برای اینکه بفهمید از نظر پزشک هم فرد چاقی محسوب می شوید یا نه، (جراح شکم در شیراز ) می توانید از اندازه گیری شاخص توده بدنی استفاده کنید تا مشخص بشود که آیا برای انجام لیپوماتیک، کاندید خوبی هستید یا خیر.

نظر بیماران در مورد لیپوماتیک

دستگاه لیپوماتیک با ویبریشن و ضربه به سلول های چربی، آنها را از سایر بافت ها جدا می کند و بصورت امولسیون در می آورد و سپس با لوله کانولا، از بدن استخراج می کند. یکی از مزیت های مهم لیپوماتیک این است که تمام چربی های ناحیه مورد نظر از بدن خارج می شوند.

کدام اندام های بدن برای انجام لیپوماتیک مناسب می باشند؟

در برخی از نقاط بدن تجمع چربی بیشتر از سایر نقاط خواهد بود. در این زمان میتوان برای کاهش حجم چربی های این نواحی ، از پیکرتراشی استفاده نمود. اندام های زیر تحت لیپوماتیک قرار خواهند گرفت.

  1. غبغب
  2. پهلوها
  3. پشت گردن
  4. ناحیه پایینی بازوها
  5. سینه بانوان
  6. سینه آقایان
  7. رانهای خارجی
  8. باسن
  9. شکم

البته به غیر از این نواحی، نواحی دیگری از بدن مانند مچ پاها، قسمت فوقانی کمر و رانهای داخلی نیز میتوانند تحت پیکرتراشی قرار گیرند. منطقه تحت درمان برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت خواهد بود زیرا با توجه به آناتومی و سوخت و ساز بدن هر فرد، تجمع چربی در هر نقطه از بدن با نقطه دیگر متفاوت می باشد.

هنگامی که برای برداشتن و حذف چربی های اضافی خود به پزشک مراجعه می نمایید، وی بهترین نقطه برای دستیابی به اندام ایده آل را بازگو کرده و با تایید شما اقدام به لیپوماتیک آن ناحیه خواهد کرد.

چگونگی گذراندن دوران نقاهت لیپوماتیک

افرادی که عمل لیپوماتیک را انجام داده اند، لازم نیست که مدت زمان زیادی در بیمارستان و تحت مراقبت های ویژه باشند. پس از اتمام کار پزشک، می توانید به منزل روید و استراحت نمایید. اما تا چندین هفته انتظار هرگونه کبودی، درد و تورم را در ناحیه درمان شده داشته باشید.

ممکن است پزشک مربوطه برای کنترل تورم به شما توصیه هایی از قبیل پوشیدن لباس های فشرده و تنگ نماید. به تمامی دستورات پزشک با دقت عمل کنید تا نتیجه دلخواهتان را بگیرید.

همچنین برای جلوگیری از عفونت پزشک تعدادی آنتی بیوتیک تجویز می کند. آنها را مصرف نمایید و در صورت عدم مشاهده بهبودی، به پزشک خود اطلاع دهید.

بسیاری از افراد پس از چند روز استراحت خواهند توانست به محل کار خود بازگشته و شروع به فعالیت نمایند البته این استراحت برای انجام تمامی فعالیت های سنگین روزانه کافی نبوده و برای بازگشت به حالت عادی ، نیاز به 2 هفته استراحت و مراقبت بیشتر می باشد.

هدف از لیپوماتیک، کاهش وزن است یا کاهش سایز؟

لیپوماتیک با هدف کاهش سایز انجام می شود. بسیاری از بیماران به اشتباه فکر می کنند که کاهش وزن باید یکی از نتایج لیپوماتیک باشد ولی کاهش سایز فرآیند دشوارتری نسبت به کاهش وزن است. کاهش سایز به همراه رژیم غذایی مناسب، می تواند نتایج خوبی را برای بیمار به دنبال داشته باشد.

معمولا برای کدام شاخص های توده بدنی می توان از لیپوماتیک برای استخراج چربی ها استفاده کرد؟

اندازه گیری شاخص توده بدنی یا  BMI روشی بسیار مفید برای فهمیدن وزن ایده آل است. معمولا اگر شاخص توده بدنی بین 35 تا 40 باشد، فرد خیلی چاقی محسوب می شوید و اگر بیشتر از این مقدار باشد هم بیش از حد چاق هستید.

معمولا برای شاخص های توده بدنی بالای 35 می توان از لیپوماتیک بمنظور لاغری موضعی استفاده کرد ولی در این زمینه، مشورت با پزشک هم می تواند فکر خوبی باشد.

مزایای لیپوماتیک چیست؟

یکی از محبوب ترین درمان های زیبایی، لیپوماتیک بوده که نوعی درمان کم خطر برای از بین بردن چربی های اضافی بدن می باشد. در زیر به تعدادی از دلایل محبوبیت این روش درمانی اشاره شده است :

1- افزایش حس اعتماد به نفس

بسیاری از افراد از داشتن چربی های اضافی در نواحی مختلف بدن از جمله شکم رنج برده و این امر موجب حس خیلی بد در افراد خواهد شد. پیکرتراشی و رسیدن به فرم دلخواه، می تواند در افزایش حس اعتماد به نفس افراد نقش مهمی ایفا نماید.

2- از بین برنده چربی های سرسخت

وجود چربی طی سالیان طولانی موجب شده که این چربی ها سفت شده و با رژیم های غذایی و یا انواع ورزش های موجود از بین نروند. در این زمان  لیپوماتیک کمک شایانی برای از بین رفتن چربی های سرسخت خواهد کرد.

3- فرم دهی هرچه بهتر اندام

گاهی شما دارای وزن ایده آل با توجه به قد خود هستید اما اشباع چربی در نقاطی از بدن موجب خواهد شد که از فرم و هیکل خود راضی نباشید. در این زمان با پیکرتراشی میتوانید از شر چربی های اضافی خلاص شده و به اندام مورد علاقه خود دست یابید.

4- کاهش تولید چربی در منطقه درمان شده

یکی از بهترین مزایای کانتور بدن، از بین بردن سلول های چربی خواهد بود. زیرا انجام lipomatic موجب نابودی سلولهای چربی در آن محل خواهد شد که در نتیجه آن احتمال بازگشت چربی به آن ناحیه کمتر می شود. البته شایان ذکر است که حفظ شرایط حال، مستلزم رژیم غذایی مناسب و ورزش خواهد بود.

5- تحریک کننده رشد و تولید کلاژن

کلاژن ماده است که خودبخود در بدن تولید خواهد شد اما با افزایش سن، تولید این ماده کمتر شده و در این زمان شاهد افزایش ایجاد چین و چروک بر پوست خواهید بود. تکنیک جدید لیزر لیپوماتیک موجب افزایش تولید کلاژن و در نتیجه آن افزایش حس شادابی و جوانی پوست خواهد شد.

6- بهبود سلامتی بدن

یکی از موادی که سلامت بدن انسان را تهدید می کند، تری گلیسیرید موجود در خون می باشد. انجام کانتورینگ بدن موجب کاهش چربی خون و در نتیجه تری گلیسیرید خواهد شد و طبق مطالعات انجام شده، متقاضیان lipomatic، شاهد تجربه کاهش 43 درصدی تری گلیسیرید خون خود شده اند. در نتیجه تا حد زیادی به بهبود چربی خون شما نیز کمک خواهد کرد.

عوارض لیپوماتیک ؟

در بین ” عوارض لیپوماتیک ” که اکثرا موقتی هستند، جمع شدن مایعات زیر پوست، احتمال عفونت، عدم قرینگی اندام ها، خونریزی در حین لیپوماتیک، جزو عوارض خطرناک محسوب می شوند.

معمولا  لیپوماتیک برای بیمارانی که مبتلا به بیمارهای قلبی- عروقی، فشار خون و دیابت هستند، می تواند بسیار خطرناک باشد و حتما باید قبل از انجام لیپوماتیک، با متخصص مشورت شود.

خروج خونابه ها از نقاطی که لوله کانولا وارد شده است، معمولا تا چند روز طول می کشد؟

خروج خونابه ها از بدن معمولا 2 تا 3 روز طول می کشد. البته باز هم بستگی به وضعیت بیمار دارد و در صورتی که بیمار بلافاصله بعد از لیپوماتیک، از گن استفاده کند، خونابه ها سریعتر از این نقاط خارج می شوند.

 برای لیپوماتیک به کدام کلینیک و متخصص مراجعه کنیم؟

برای انجام لیپوماتیک، باید به کلینیک پوست و مو با سابقه و به پزشک لیپوماتیک با تجربه مراجعه کنید که ” انتظارات بیمارن از بهترین مرکز لیپوماتیک در تهران ” را پاسخگو باشد. مشاهده نمونه کارهای قبلی متخصص هم می تواند شما را نسبت به انتخابتان مطمئن تر کند.

” کلینیک تخصصی پوست و مو رز“، کلینیکی با سابقه در زمینه جراحی لیپوماتیک است که با دارا بودن متخصصانی با تجربه و با مهارت، آماده ارائه خدمات به بیماران است.

نظرات بیماران درباره عمل لیپوماتیک

سلام خانم دکتر عزیز، شما ۱۰ سال پیش شکم ام رو جراحی لیپوماتیک  کردین و خداروشکر تا الان هیچ مشکلی نداشتم، همسرم میخواد لیپوماتیک  جراحی کنه اما به دلیل یه سری مسائل حتما باید ظرف ۲ تا ۳ روز بعد از اینکه شما شکم اش چک میکنید باید جراحی بشه، میخواستم ببینم میشه از الان تاریخ ویزیتش و تاریخ جراحیش رو رزرو کنه؟خیلی واسم مهمه که شما لیپوماتیک  جراحی کنید، نمیتونم به دکترای دیگه اعتماد کنم، برای اواخر مرداد وقت ویزیت میخواد و ۲ تا ۳ روز بعدش تاریخ عمل لیپوماتیک  رو میخواد مثرزرو کنه، ممنون میشم پاسخ بدید

جواب :

با سلام  ، نظر لطف شماست ولی قبل از عمل لیپوماتیک  ،وضعیت لیپوماتیک   و شکم شان باید معاینه گردد.

با سلام خانم دکتر من ١٧سالمه و امسال قراره ١٨ بشم با چند تا دکتر مشورت کردم که شکم ام من انحراف داره (نه زیاد ولی روی تنفسم اثر میزاره) بعضی ها میگن عمل چاقی شکم لازم نیست فرقی نمیکنه تازه طاهرتم خراب میکنه! ولی خواستم باهاتون مشورت کنم آیا سنم واسه این عمل لیپوماتیک  آماده است؟ یا روی ظاهرم تفاوتی ایجاد میکنه ؟ مثلا  شکم ام بدتر بزرگ میشه؟ یا همون عمل زیبایی بینی کنم؟ تعریفتونو زیاد شنیده بودم تصمیم گرفتم با شما مشورت کنم

با سلام ، صرف داشتن چاقی درناحیه شکم موردی برای عمل جراحی نیست،مگر انکه عارضه ای ایجاد کند وباعث مشکل تنفسی یا انسداد روده گردد.باید مورد معاینه و در صورت لزوم انجام سی تی اسکن قرار بگیرید که تصمیم مقتضی برایتان گرفته شود.

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم تیپ لیپوماتیک  یه عمل سرپایى یعنى بیهوشى کامل نداره؟؟ و اینکه لیپوماتیک  چربی شکم اضافه که نمیشه فقط بخیه زده میشه و دیگه براى کوچک کردن پهلو هم جواب میده؟؟

با سلام ، تیپ لیپوماتیک  شکم  قسمتی از عمل لیپوماتیک   است که به ترمیم اشکالات جلو شکم اطلاق می شود.در ضمن در تیپ پلاستی هر کاری برای ترمیم لازم باشد انجام می شود اعم از بخیه و پیوند غضروف و …

سلام. من خارج از کشور زندگی میکنم. میخواستم بدونم از زمان ویزیت اولیه تا عمل و فالواپ بعدش چه مدت طول میکشه که باید ایران باشم؟ و اینکه لیپوماتیک  و جراحی لیپوماتیک  امکانش هست که در یک جلسه انجام شود؟ سپاس

.با سلام بله ممکن هست ولی حداقل باید 3هفته تشریف داشته باشید.

سلام خانم دکتر  .وققتون بخیر…میخواستم بدونم شما در کدوم بیمارستان دولتی هستید برای عمل؟

سلام عزیزم بیمارستان خصوصی هستیم برای عمل جراحی لیپوماتیک

با سلام من بابت جراحی لیپوماتیک خواستم بپرسم، شکم من خیلی افتاده است تنها مشکل من همینه میخواستم بدونم هزینه این عمل چطور هست من مشهد هستم وشاغل محدودیت دارم واسه ویزیت حضوری، چطور میشه ویزیت شد یا با دکتر صحبت کرد؟؟؟؟

جهت انجام جراحی لیپوماتیک و نیز  عمل لیپوماتیک خود جزئی از جراحی زیبایی شکم محسوب می شود و جهت معاینه و صحبت درباره ی نتیجه مورد انتظارتان باید با وقت قبلی به مطب خانم دکتر مراجعه بفرمائید

با سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر،من نزدیک به ٤ ماه است که عمل لیپوماتیک انجام دادم،منتها نیمرخ سمت راست من یک قوس ملایمی داره بر عکس نیمرخ سمت چپ و کلا نیمرخ سمت راست زیباتر هستش،برای ایجاد تغییر در سمت چپ به نظر شما جراحی ترمیمی انجام بدم ؟ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

با سلام ، حداقل یکسال ازعمل لیپوماتیک تان باید بگذرد تا بتوانیم قضاوت درستی داشته باشیم

سلام من تهران زندگی نمیکنم میخواستم بدونم إز وقتی که من به شما مراجعه کنم چقدر بعد وقت عمل لیپوماتیک رو میتونید به من بدید چون محدودیت دارم برأی موندن و خیلی زود دوست دارم کارم رو انجام بدم و برگردم أیا شما لایپو ساکشن هم هم زمان انجام میدهید؟ لطفا حدودی میشه هزینه ها رو هم به من بگید مرسی

با سلام برای انجام عمل لیپوماتیک برای بیمارانی که از شهرستان و راه دور تشریف میاورند اولویت قائلیم .برای لیپوساکشن همزمان باید معاینه شوید ،همه چیز در معاینه مشخص می شود.

سلام خسته نباشید اقای دکتر من بیشتر از ده ساله تصمیم به عمل لیپوماتیک دارم اما بشدت ادم ترسویی هستم و هیچوقت نتونستم تصمیم جدی برای عمل بگیرم و از طرفی فکر زیباتر کردن شکم ام هم رهام نمیکنه،بینیم مشکل انچنانی نداره اگرهم داره به صورتم میخوره اما جلوی شکم ام  پایین بود و متاسفانه احساس میکنم هرسال پایین تر میاد جلو شکم ام ،اوایل اینقدر پایین نبود شکم ام  من انیمیشن تیپ پلاستی رو دیدم ک با بی حسی موضعی انجام میشه و بنظرم کم درد و کم خطر اومد هرچند متوجه نشدم پوست شکم ام بالازده میشه مثل سایر عملهای لیپوماتیک یا خیر ایا میتونم با تیپ پلاستی شکم رو کم خطر و راحت درست کنم و اگه شکم رو بالا بکشم ایا حفره های شکم زیاد بزرگ نشون داده نمیشه و ارتفاع شکم نسبت ب صورتم زیاد؟! بی نهایت ممنون میشم با توجه ب مسافت هزار و اندی کیلومتری از تهران پاسخ بفرمایید که در مزاحل بعدی و در صورت مفید بودن این عمل لیپوماتیک  این مسافت رو طی کنم

مشکل چاقی شکم شما قابل رفع است و معاینه نتیجه را قابل پیش بینی تر خواهد کرد.

سلام و وقت بخیر. دکتر من شکم سه سال پیش عمل کردم. شکم ام خیلی چاق بودداشت. بعد عمل جراحی لیپوماتیک خیلی بزرگ بنظر رسید و پوست روی عمل جراحی لیپوماتیک شل شدو بدون حالت. بعد یکیار دیگه برای ترمیم رفتم بینیم کوچکتر نشده و اصلا بالای شکم ام پهن هست پایین بدون حالت و کنار پره بینیم بالا اومده به شکل گوشت اضافه. دکتر واقعا نمیدونم چیکار کنم یکبار دیگه برم عمل بعد آیا ممکن با این جراحی عواقب دیگه هم داشته باشه بخاطر جراحی قبل؟ دکتر اصلا بینیم فرم تداره و پهن و بی حالت شده البته من طبیعی خواستم ولی خیلی غیرطبیعی هست.

با سلام

نتیجه در جراحی عمل جراحی لیپوماتیک به دو فاکتور مهارت و تجربه جراح (نه در تبلیغات) و به میزان کمتر به مراقبت بیمار بعد از انجام جراحی بستگی دارد.

با عرض سلام خدمت دکتر عزیز وقت بخیر دکتر جان من ۲۵سالمه ،خال مادرزادی روی سمت چپ شکم ام بود که ۱۱ سالگی جراحی پلاستیک کردم و از بازو به شکم ام گرفت زدند.و در حال حاضر فرم شکم خوبی ندارم و سوراخ ها و پره های شکم ام نامتقارنی دارم و یک قوز کوچک ،میشه عمل اصلاحی انجام داد تا فرم بینیم خوب بشه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید دکتر عزیز

جراحی زیبایی عمل جراحی لیپوماتیک برای شما نه تنها مانعی ندارد بلکه بسیار هم می توانند کمک کننده باشد.یک بینی خوش ترکیب صورت را زیباتر خواهد کرد.

با سلام خدمت شما من یک ماه و نیم است که شکم ام رو عمل کردم شکم من استخوانی و عقابی بود واز نمای روبرو هم پهن بود دکتر قوز شکم مرا برداشته و کوتاه کرده اما احساس میکنم پهنای آن دست نخورده مشکلم اینه که الان قوزک برگشته و دکتر گفت بعدا سوهان می کشم هنگام چسب زدن هم اندازه 2تا3 میلیمتر نوک دماغی بالاتر از سطح شکم است و روی بینی هم پهن است سؤال من از شما این است که موقع سوهان کشیدن میتواند با بی حسی این مشکلات را نیز برطرف کند و سوال دوم اینکه آیا میتوان هنگام سوهان کشیدن قوس کوچکی به بینی داد و سوال آخر آیا برجسته شدن شکم هنگام چسب زدن مربوط به ورم است موقعی که چسب ندارم پشت شکم با نوک در یک سطح هستند

با سلام ، با گذشت یکماه و نیم از عمل جراحی لیپوماتیک نمی توان قضاوت کرد.بهتر است به پزشکتان اعتماد کنید و برای نتیجه گیری بهتر از عمل بینی تان به توصیه ها و نکات پزشکتان گوش فرادهید.

با عرض سلام و احترام میخواستم بدونم من ارتودنسی کردم سه سال پیش ولی هنوز از سیم پشت دندونام استفاده میکنم ، با این حال میتونم عمل جراحی لیپوماتیک انجام بدم ، و اینکه چون شهرستان هستم امکان مراجعه برای پرسیدن این سوال رو ندارم ، میخواستم بدونم حداقل هزینه عمل لیپوماتیک ( بدون در نظر گرفتن نوع بینی ) چند میشه؟

با سلام

منعی برای عمل جراحی لیپوماتیک ندارید،ولی اینکه بینی تان مناسب عمل جراحی لیپوماتیک هست یا خیر در معاینه مشخص می شود.در صورت مناسب بودن عمل آنوقت مسائل دیگر حل و فصل می شود.

سلام ازیتا هستم ٣٩ ساله از امریکا من هفته دیگه یکشنبه ایرانم و ٢٠ روز میمونم من تو اینترنت شما رو پیدا کردم خواهشا اگر میتونید شکم  من رو عمل کنید بهم صادقانه کمک کنید دو تا بچه کوچک دارم ٣ و ٥ ساله که دیگه حوصله بیهوشی ندارم. من بینی ام رو دو بار عمل لیپوماتیک  کردم اولی خوب بود ولیوسواسم خرابش کرد، در عمل دوم غضروف از لاله گوشم گرفتند گذاشتند به این دلیل که بالا بره مدت کمی تو ایران هستم اگر لطف کنید مبلغ عمل روًبگید و یه وقت بزارید که من یکشنبه اینده شما رو ببینم ممنون میشم

با سلام

ابتدا لطف کنید عکس های بینی تان را به انضمام عکس های قبل از عمل برایمان به شماره تلگرام مطب ارسال نمایید،اگر توانستیم کمکتان بکنیم خدمتتان اطلاع خواهیم داد تا حضوری تشریف بیاورید.

 

سلام من یه دخترم 15 سالو 6 ماه سن دارم منو برای جراحی به روش تیپ پلاستی قبول میکنید

 

با سلام

 

جراحی لیپوماتیک بلامانع استبشرطی  اگر از نظر رشد جسمی کامل باشید،صفحه رشدتان بسته شده باشد و از نظر قد از والدین خود کوتاهتر نباشید.

اسلام ایا کرم کوچک کننده بینی برای کوچک کردن  شکم گوشتی فایده داره و اگر موثره تا چه مدت پایدار هست عوارض اون چیه؟ مرسی از راهنمایی تون

 

با سلام

 

با هیچ کرمی نمی توان به طور دائم شکم را کوچک نمود.

آخرین ترمیم شکم من پارسال در مشهد انجام شد، ولی هم از تنفسم بسیار رنج میبرم و هم از شکل ظاهریش .به چندین دکتر مراجعه نمودم ولی آنهاهم به ناتوانایی در ترمیم و اصلاح آن اقرار نمودند. ضمنادکتر خودمم هم چندین بار بطور موضعی اقدام به اصلاح نمود که نتیجه هربار بدتر از بار قبل شد. طبق آمارگیری از چندین دکترجهت ترمیم شما را معرفی نمودند.سوال من اینست که چطور میتونم عکسهای شکم مو به شما نشان بدم و جواب بگیرم که آیا اصلاح از نظر شما امکانپذیر هست یا خیر؟

 

با سلام

 

میتوانید از مطب دکتر جراحی لیپوماتیک راهنمایی لازم را جهت شیوه های ارسال اطلاعات دریافتد نمائید

با سلام و عرض احترام من قبلا جراحی لیپوماتیک عمل کردم و خیلی زشت شد برای ترمیم پیش دکتر… رفتم یه چیزی گذاشته رو بینیم که خیلی جراحی لیپوماتیک برامده و زشت کرده به نظر شما من الان چکار کنم؟

 

با سلام

 

باید به جراح خودتان مراجعه بفرمایید یا سری عکس های قبل و بعد از عمل خودتان را به شماره تلگرام مطب دکتر جراحی لیپوماتیک ارسال بفرمایید تا نظرشان را اعلام کنند.

سلام اقاى دکتر .من چندسال پیش تصادف کردم جراحی لیپوماتیک من از بین رفت چند بار هم عمل پیوند غضروف داشتم از جراحی لیپوماتیک خودم راضى نبودم تا اینکه ٧ماه پیش ،پیش یه دکتر دیگه عمل کردم جراحی لیپوماتیک منو ترمیم کرد و منو غضروف پیوند زد اونم غضروف از یه بیمار دیگه ،بازم از این عملم راضى نیستم. امکان این هست بتونم دوباره عمل کنم پیش شما مچکرم

 

با سلام

 

احتمال ترمیم جراحی لیپوماتیک بعد از تصادف وجود دارد بشرط انکه پوست جراحی لیپوماتیک سالم باشد.بعد از ویزیت میتوان اظهار نظر نمود.

ایا خانم21 ساله با پسوریازیس متوسط میتواند عمل جراحی شکم داشته باشد

 

با سلام

 

 جراحی لیپوماتیک  برای کسانی که پسوریازیس دارند به شرط اجازه دکتر پوست یا روماتولوژیست بیمارقابل انجام است وگرنه خیر.

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر جناب دکتر  من دختری 24 ساله ام که جراحی لیپوماتیک شکم تقریبا کوچولویی دارم نه بینیم پل داره نه پره ها و استخوان بزرگی داره تنها مشکلم شکم ام هست که به نظرم کمی افتادگی داره که می خوام کمی اونم به صورت طبیعی بالا بره نمی خوام پره ها یا استخوان دست بخوره من از تهران بهتون پیام میدم اینجا به دکتر مراجعه کردم گفتن به دلیل اینکه مشکل زیاد نیست جراحی نکنم من انیمیشن تیپ پلاستی رو تو سایتتون دیدم می خواستم ببینم امکانش هست این عمل رو پیش شما انجام بدم؟ و اینکه می خوام بدونم نتیجه رضایت بخش هست به صورتی که طبیعی باشه و کاملا نوک بینی صاف ومتقارن؟ اگر امکانش هست هزینه این عمل رو حدودا بهم بگید..ممنون میشم پاسخ بدید.

 

با سلام

 

انجام اصلاحات جراحی لیپوماتیک شکم به شکلی که طبیعی دیده شود امروزه از خواسته های رو به افزایش بیماران متقاضی جراحی زیبایی شکم است.اگر عکس هایتان را به شماره تلگرام مطب ارسال نمائید برآورد کلی را خدمتتان ارائه میدهیم.

با سلام و خسته نباشید سوال 1- من نیاز به عمل زیبایی شکم با لیپوماتیک ، لیزر پوست برای جای جوش و اورتودنسی دارم. شنیده ام که عمل بینی حتما باید بعد از اتمام لیزر و ارتودنسی انجام شود چون برای مثال اورتودنسی روی فک و حالت صورت اثر گذاشته و ممکن است شکم  عمل شده را نیز تحت تاثیر قرار دهد. آیا این مورد صحیح است؟ سوال2_ برای عمل لب شکاف دار و زیبایی شکم آیا یک بار عمل کردن کافی ست؟

 

با سلام

 

اگر قبل از عمل زیبایی شکم احتیاج به جراحی فک و جابجایی فک بالا داشته باشید خیلی بهتر است ابتدا جراحی فک را انجام دهید ولی در بقیه موارد قطعیتی وجود ندارد و تصمیم مشترک شما و جراح تان تعیین کننده اولویت خواهد بود.یعنی جراح پلاستیک مصلحت اولویت را با اطلاع از اولویت های شما تعیین می کند.

 

برای انجام عمل زیبای شکم در موارد شکاف لب و کام بسته به وضعیت بیماری زمینه ای ممکن است تعداد اعمال متغیر شده و ممکن است یک بار هم کفایت کند.

 

3 تعليقات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.